فرمانده پولیس کابل به فرماندهان پولیس ولسوالی‌های پایتخت: هیچ طالبی زنده از پیش تان نرود

© Kabul police فرمانده پولیس کابل به فرماندهان پولیس ولسوالی‌های پایتخت: هیچ طالبی زنده از پیش تان نرود
فرمانده پولیس کابل به فرماندهان پولیس ولسوالی‌های پایتخت: هیچ طالبی زنده از پیش تان نرود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
فرمانده پولیس ولایت کابل می‌گوید، که تهدیدات در ولسوالی‌های کابل افزایش یافته و پولیس باید در این مناطق عملیات خود را تشدید کند.

فرمانده جدید پولیس کابل معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
فرمانده جدید پولیس کابل معرفی شد
به گزارش اسپوتنیک، جمشید طوطاخیل فرمانده پولیس کابل روز گذشته (شنبه، ۲۹ جوزا) در نشستی با فرماندهان ولسوالی‌ها و آمران حوزه‌های پولیس کابل در این شهر گفته است، که تمرکز پولیس باید در ولسوالی‌ها افزایش یابد.

او خطاب به این فرماندهان پولیس افزوده است: «تمرکز به این معنا؛ افزون بر اینکه فعالیت‌های تان تشدید می‌شود، نمانید که کسی سر خود را بلند کند. تروریست، جنایت‌کار و طالب باید سر خود را بالا نکنند».

فرمانده پولیس کابل همچنین گفته است، که نباید هیچ طالبی از نزد پولیس زنده فرار کند. او تأکید کرده است، اگر طالبی از نزد پولیس زنده فرار کرد، فرماندهان پولیس ولسوالی‌های کابل مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

جمشید طوطاخیل به فرماندهان و آمران حوزه‌های پولیس گفته است: «طالب آمد از پیشت باید زنده نرود. او (طالب) می‌آید بیرق خود را نصب می‌کند، فلم‌برداری خود را می‌کند و تق و پق خود را می‌کند، باز پس می‌آیی پیش من، ولا آمدند و چند فیر شد، خلاص شد. او گپا نیست برادرا. می‌میری هم این کار را می‌کنی و زنده می‌مانی هم».

در همین حال او تأکید کرده است، که اگر کدام یکی از فرماندهان و آمران پولیس کابل توانایی انجام این کار را ندارد، باید استعفا دهد. به گفته‌ی آقای طوطاخیل، استعفا از زنده‌نگه‌داشتن تروریستان و جنایت‌کاران شرافتمندانه‌تر است.

یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین جنگجویان گروه طالبان در شماری از ولسوالی های کابل یورش های خود را افزایش داده اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала