Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلی با لذت شیرین انتقام؛ مدافع آلمان چطور از کریستیانو انتقام گرفت؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
شب گذشته در جریان دیدار تیم های فوتبال یوونتوس و آتالانتا یک اتفاق عجیب افتاد که کمتر کسی متوجه آن شد.

به گزارش اسپوتنیک، داستان تقابل رونالدو با مدافع تیم ملی فوتبال آلمان رابین گوسنس که در سری آ نیز بازی میکند، به دیدار تیم های یوونتوس و سری آ بر میگردد که پس از پایان جدال دو تیم دفاع آلمانی به سراغ رونالدو میرود و از او پیراهنش را درخواست میکند که ظاهرا آنطور که گوسنس اعلام کرده، رونالدو خیلی رک به این بازیکن پاسخ منفی داده و از او دور شده است.

پس از این اتفاق هم گوسنس احساس شرمندگی کرده و از این رفتار رونالدو به شدت ناراحت شده است.

حالا پس از ماه ها این دو با لباس تیم های ملی کشورشان در رقابت های مهم جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که البته این بار نوبت به انتقام بازیکن آلمانی رسید.

شب گذشته و زمانی که جدال دو با نتیجه 1 بر 1 مساوی دنبال میشد، گوسنس با ضربه سر تماشایی اش گل دوم مانشافت را زد و بازی را دو بر یک به سود تیمش کرد.

او پس از گل نیز خوشحالی جالبی به سوی رونالدو با بلند کردن دست و نشان دادن عضلاتش کرد که به شکلی او را پس از بی اعتنایی رونالدو، آرام کرده است.

گوسنش پس از پایان بازی نیز گفت: این بار از رونالدو درخواست پیراهن نکردم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала