Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل تکلیف آینده‌اش را مشخص کرد

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
ستاره ولزی تایید کرد که به رئال بر می گردد و فصل بعد برای این باشگاه و زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل در ابتدای فصل گذشته و بعد از حدود یک دهه لباس تاتنهام را بر تن کرده و علیرغم مصدومیت های فراوان از نظر آماری عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
ورزش
از آخرین گل ملی بیل چقدر میگذرد؟

اما به نظر می رسد این ستاره ولزی دیگر تمایلی به ماندن در لیگ برتر نداشته و احتمالا فصل بعد دوباره در رئال مادرید بازی خواهد کرد.

در همین رابطه، روزنامه «اتلتیک» خبر داده که سران تاتنهام این قضیه را می دانند که گرت بیل تکلیف آینده خود را روشن و مشخص کرده است و قصد ماندن در تاتنهام را ندارد و به زودی راهی رئال مادرید می شود تا آینده خود را در این باشگاه رقم بزند. در واقع گرت بیل امید زیادی به فیکس شدن دوباره در رئال مادرید و اعتماد آنچلوتی به خودش دارد.

با آمدن کارلو آنچلوتی به رئال مادرید و اینکه قرار است دوباره این مربی ایتالیایی روی نیمکت تیم مادریدی بنشیند، گرت بیل بسیار امیدوار شده است تا در پروژه او در رئال مادرید نقش داشته باشد و به نوعی دوباره دوران خوش حضور خود در رئال مادرید و زمانی که هنوز روی فرم بود را احیا کند.

گرت بیل مورد اعتماد زیدان نبود و در فصل 2019/20 که زیدان به همراه رئال مادرید موفق به فتح لالیگا شد، این بازیکن یک نیمکت نشین مطلق بود و پس از آن به طور قرضی راهی تاتنهام شد و فصل گذشته را هم در تاتنهام سپری کرد.

در تیم کارلتو، گرت بیل یکی از ستاره های بزرگ و تاثیرگذار بود ولی ستاره ولزی از سال 2018 دیگر نتوانسته در سطح گذشته کار کند و البته نمی توان نقش اختلافات او و زین الدین زیدان را در این مهم انکار کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала