Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد رسمی سیتی برای جذب ستاره تاتنهام

© REUTERS / ANDY RAINSoccer Football - Euro 2020 - Group D - England v Croatia - Wembley Stadium, London, Britain - June 13, 2021 England's Harry Kane applauds fans as he is substituted off
Soccer Football - Euro 2020 - Group D - England v Croatia - Wembley Stadium, London, Britain - June 13, 2021 England's Harry Kane applauds fans as he is substituted off - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
منچسترسیتی نخستین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه داد و با توجه تفاوت ارقام به نظر می‌رسد که اسپرز این پیشنهاد را رد کند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین در پایان فصل و پس از ناکامی تاتنهام در کسب جام به این باشگاه خبر داد که به دنبال جدایی است و می‌خواهد راهی تیمی شود که بتواند جام کسب کند.

تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس، از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی خواهان این بازیکن اند و علاقه سیتیزن‌ها به کین جدی‌تر از سایر گزینه‌ها است و این باشگاه می‌خواهد این مهاجم را جانشین سرخیو آگوئرو سازد.

این باشگاه امروز نخستین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه داد و حالا منتظر پاسخ اسپرز است.

براساس گزارش فابریزیو رومانو، پیشنهاد سیتی به ارزش 100 میلیون پوند بوده و این باشگاه چند بند متغییر نیز اضافه کرده است.

مذاکرات سیتی با تاتنهام در حالی آغاز شده است که خود بازیکن در حال حاضر در رقابت‌های یورو حضور دارد و تمام تمرکزش روی این رقابت‌ها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала