Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در مورد آینده مسی چیزی نمی‌دانم، برای پیشرفت باید خریدهای بیشتر انجام دهیم

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
رونالد کومان در بازگشت از هالند به بارسلونا، در فرودگاه ال‌پرات با خبرنگاران در مورد شرایط تیمش صحبت کرد و مدعی شد که خریدهای بیشتر انجام خواهد داد و در مورد آینده مسی چیزی نمی‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فصل گذشته با رونالد کومان نتایج درخشانی کسب نکرد و با مشکلات فراوانی و ضعف‌های بزرگی فصل را پایان داد.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
دردسر جدید کومان برای فصل جدید

همین موضوع سبب شد تا این مربی هالند تا دروازه‌های خروجی بسیار نزدیک شود اما در نهایت اخراج نشد و کادر مدیریتی بلوگرانا یک فصل دیگر به این مرد هالندی اعتماد کردند.

کومان در حال حاضر برای فصل جدید آمادگی می‌گیرد و روز گذشته از هالند به بارسلونا برگشت تا فصل گذشته را تحلیل‌وتجزیه کند.

سرمربی بارسا در بازگشت با خبرنگاران در مورد شرایط تیمش صحبت کرد و مدعی شد که خریدهای بیشتر انجام خواهد داد و در مورد آینده مسی چیزی نمی‌داند.

وی گفت:" مهم فصل آینده است، که در آن بارسلونا مانند همه تیم‌های بزرگ باید حداکثر توانایی را داشته باشند و به همین دلیل ما باید پیشرفت کنیم، آرزو کنیم و پیروز شویم. برای رسیدن به موفقیت باید خریدهای خوبی انجام دهیم و با مدیران باشگاه در این مورد صحبت کرده‌ام."
کومان در ادامه در مورد مسی صحبت کرد و گفت: "من نمی‌دانم فصل آینده او را هدایت خواهم کرد یا خیر، باشگاه در تلاش است تا به توافق برسد. او بازیکن بسیار مهمی برای آینده بارسلونا است. من نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم."

کومان در حالی در مورد خریدهای بیشتر صحبت کرده است که بارسا تا حالا 4 خرید داشته و دو مدافع( گارسیا و امرسون) و دو مهاجم ( آگوئرو و دپای) به خدمت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала