Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره فوتبال آلمان: هاورتز شبیه زیدان است

© REUTERS / Glyn KirkChelsea - Everton
Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان، کای هاورتز ستاره جوان مانشافت را با زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید نشبیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کای هاورتز، هافبک تهاجمی تیم ملی آلمان، درخشش بسیار خوبی در رقابت‌های یورو داشته است و در دیدار برابر پرتگال یکی از بازیکنان بسیار مؤثر و کلیدی مانشافت بود.

درخشش این بازیکن سبب شده تا همه در آلمان از او توصیف کنند و او را قهرمان تیم شان عنوان کنند.

در این میان لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان، ضمن تمجید از این بازیکن او را با زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید نشبیه کرد.

ماتئوس به کیکر در این مورد گفت:" من از نظر تکنیک، مهارت و نگاه کلی، او را با زیدان مقایسه می‌کنم. زیدان به نظر بازیکن چابکی به نظر نمی‌رسید، اما زمانی که توپ را داشت سریع عمل می‌کرد. هاورتز علاوه بر این، سرعت بالایی دارد. هاورتز می‌توانست در این مدت، تمرینات فشرده‌تری داشته باشد و گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. او دید بالا، کنترل توپ مناسب و تکنیک خوبی دارد. به علاوه، هاورتز باهوش بازی می‌کند و از بدنش استفاده مناسبی می‌کند. کای در راه ستاره شدن است، اما جزئیات همه چیز را مشخص می‌کنند. هاورتز در سال‌های آینده زمانی که دیگر کروس و گوندوغانی نباشند، مهره اصلی تیم خواهد بود."

هاورتز در حالی در ترکیب مانشافت می‌درخشد که بازی‌های پایان فصل و در فینال برابر منچسترسیتی نیز درخشش بسیار خوبی داشت و گُل قهرمانی آبی‌ها را در فینال نیز به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала