Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره میلان: مسی مرا از نظر روانی نابود کرد + عکس

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
الساندرو نستا، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان، در گفت‌وگویی اظهار داشته که در تقابل با مسی، همواره رنج کشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، آلساندرو نستا یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایتالیا و جهان و همچنان یکی از اسطوره‌های باشگاه میلان محسوب می‌شود و بازی‌های درخشانی در ترکیب این دو تیم به نمایش گذاشته است.

تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2020
تیاگو سیلوا: «پائولو مالدینی و الساندرو نستا» استادان من بودند

در زمان حضور این مدافع قامت بلند در ترکیب آتزوری و روسونری، مهاجمان به سادگی قادر به باز کردن دروازه‌ لاجوردی‌پوشان و میلان نبودند اما وی در گفت‌وگویی گفته است که هر باری در برابر مسی به میدان رفته رنج زیادی کشیده است.

مدافع سابق میلان چهار بار با مسی روبرو شد و همه‌ی آن دیدارها در لیگ قهرمانان 2011/12 بود زیرا این دو تیم در مرحله گروهی و مرحله یک چهارم نهایی برابر هم صف‌آرایی کردند که بارسا در هر چهار دیدار موفق بود.

نستا در مورد این دیدار و تقابل با مسی، به به کالسیاتوری بروتی گفت: در دقیقه 10 بازی مدام او را لگد کردم  و از شدت خستگی به زمین افتادم اما او دستش را برای کمک به من دراز کرد. من روی زمین بودم و وقتی دو ثانیه بعد چشمهایم را باز کردم، چهره او و دستش را دیدم که می خواست به من کمک کند. این باعث نابودی روحی من شد. آن‌چه من را افسرده کرد این بود که او 10 بار در 10 دقیقه اول فرار کرده بود و من احساس کردم 37 است. او واقعا ستاره بسیار با کیفیت است و ترجیح می‌دهیم میان او و رونالدو، با لئو رو به رو نشوم."

نستا که هم اکنون سرمربی میامی اف سی است، در پایان فصل 2011-2012، تصیم گرفت که فوتبال حرفه‌ای بس است و در نهایت سری به فوتبال کانادا و هند زد و کفش‌هایش را آویخت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала