طوطی لوچک در بریتانیا محکمه می شود

© Sputnik / Artur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر طوطی لوچک در بریتانیا محکمه می شود
طوطی لوچک در بریتانیا محکمه می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
یکی از ساکنان شهر هارتپول بریتانیا، به پولیس شکایت کرده که طوطی همسایه او را توهین می کند.

به گزارش اسپوتنیک، The Sun خبرداده است که خانم گیل گریگ 58 ساله بر استفان دیویدسون 60 ساله به پولیس عارض شده که طوطی این مرد به نام پابلو به او فحش دهد. این زن تحمل توهین های طوطی پابلو را نداردو به همین علت و به پولیس عارض شده است.

Туристы в одном из отелей Антальи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2020
طوطی راز معشوقه شوهر را به همسرش افشا کرد

دیویدسون اعتراف کرد که این پرنده 29 ساله می تواند از زبان ناپاک استفاده کند، اما اینکه این کلمات را دقیقاً برای آزار همسایه خود به پرنده آموزش داده است، منکر آن شد.

"پابلو خیلی قسم می خورد. من او را "دهان کثیف" می نامم. اما او فقط آنچه را که از تلویزیون یا اطراف خانه می شنود کاپی و تکرار می کند. من به او یاد ندادم که عمداً به کسی فحش بگوید. "

این مرد توضیح داد که خانم گریگ به دلیل برنامه هایی که برای گسترش خانه داشت با او درگیر شد. "او انتظار نداشت که ما مخالف گسترش باشیم. در واقع، ما با او مشکل داریم، نه با طوطی اش. متأسفیم که پابلو درگیر این ماجرا شده است” .

پولیس تأیید کرد که چندین شکایت در مورد آزار و دشنام دریافت کرده است. پولیس با طرفین درگیر در ارتباط است.

پیش از این گزارش شده بود كه طوطی های دهان بد در یك باغ وحش در لینكلنشایر بریتانیا پس از اینكه به بازدیدكنندگان گفتند "فریاد بزنند" از دید عمومی منع شدند، پرندگان همچنین یکی از مراقبان را "حرامزاده چاق" می نامیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала