Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان تحقیقات یوفا در مورد بازوبند رنگین کمانی مانوئل نویر

© KAI PFAFFENBACHمانوئل نویر دروازه بان جرمنی Germany's Manuel Neuer reacts before a goal scored by France's Kylian Mbappe is disallowed for offside, June 15, 2021
مانوئل نویر دروازه بان جرمنی  Germany's Manuel Neuer reacts before a goal scored by France's Kylian Mbappe is disallowed for offside, June 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
یوفا تحقیقاتی را در مورد اتحادیه فوتبال جرمنی و مانوئل نویر برای استفاده از بازوبند رنگین کمان آغاز کرده بود که آنرا متوقف کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوفا تحقیقات را در مورد بازوبند رنگین کمان مانوئل نویر متوقف کرد زیرا "پرنیل هاردر" خواستار تجدید نظر در مورد انتقال بیشتر بازی‌های یورو 2020 به بوداپست است.

مانوئل نویر دروازه‌بان آلمان در جریان بازی‌های تیم ملی خود در ماه جون حمایت‌اش را از جامعه LGBT + نشان داده است و بازوبند رنگین کمان به دست داشته است.

اتحادیه فوتبال آلمان (DFB) تایید کرده که یوفا تحقیقات در مورد بازوبند کاپیتانی رنگین کمان مانوئل نویر را متوقف کرده است.

رسانه‌های Goal و SPOX در گزارش‌های شان مدعی شدند که از سوی RTL و NTV نیز تأیید گردید که یوفا تحقیق در مورد DFB و دروازه‌بان مانشافت را به دلیل بستن بازوبند ویژه را آغاز کرده است.

نویر برای نشان دادن حمایت از انجمن LGBT + در "ماه پراید" از بازوبند رنگین کمان استفاده کرده بود.

اتحادیه فوتبال آلمان در بیانیه‌ای خبری تأیید كرد: "یوفا امروز با DFB درمورد اینکه بررسی بازوبند کاپیتانی رنگین کمان را که توسط [مانوئل نویر] پوشیده شده متوقف کرده است. در نامه‌ای، بازوبند به عنوان یک نماد تیم برای تنوع و بنابراین برای یک "هدف خوب معرفی شده است."

همچنان "جنس گریتنر" مسئول مطبوعاتی DFB قبلا گفته بود: "درست است که بازوبند کاپیتانی در حال بررسی است. ما همچنین در مورد این موضوع با یوفا بحث خواهیم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала