Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: همه آرزوهایم برآورده شد

© PAN Photo /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
کریم بنزم ستاره درخشان رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، در گفت‌وگویی اظهار داشت که هر سه آرزوی دوران کودکی‌اش برآورده شده است و همچنان عاشق فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل فهرست تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های یورو مشخص شد که در کمال تعجب نام کریم بنزما ستاره رئال مادرید نیز در آن دیده شد و این ستاره فرانسوی پس از 6 سال دوری از تیم ملی به دلیل اخاذی از هم‌تیمی سابق خود متئو والبوئنا، بار دیگر به اردوی خروس‌ها دعوت شد.

Болельщики сборной Франции на Euro 2020 около стадиона в Мюнхене  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
تحقیقات یوفا در مورد امباپه و بنزما

این بازیکن که به همه افتخارات باشگاه و برخی جوایز فردی دست یافته است، حالا می‌تواند برای تیم ملی کشورش نیز به میدان برود و دو بازی نیز در رقابت‌های یورو برای خروس‌ها انجام داده است.

بنزما امروز در برنامه تبلیغاتی آدیداس در مورد بازگشت خود به تیم صحبت کرد و مدعی شد که همه آرزوهایش برآورده شده است.

وی در این مورد گفت:" بازگشت به تیم ملی افتخار بزرگی بود. من به سختی تلاش کردم و آنقدر خوب کار کردم تا به تیم ملی برگردم و همین‌طور نیز شد. در کودکی سه آرزو داشتم و به همه‌ی آن‌ها نیز رسیده‌ام. اول اینکه فوتبالیست حرفه‌ای شوم. دوم اینکه برای لیون بازی کنم و سپس پیوستن به رئال مادرید. فوتبال برای من یک شغل نیست و من عاشق این ورزش هستم. وقتی در تمرین حاضر می شوم، خوشحالم چون قرار است فوتبال بازی کنم. حالا احساس یک کودک را دارم  و این برایم بسیار با ارزش است."

بنزما در حالی به این موضوع اشاره کرده است که قبل از این گفته بود که تنها آرزویش بازگشت به تیم ملی فرانسه است تا آخرین دقایق دوران فوتبال‌اش برای رسیدن به این آرزویش تلاش خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала