Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: امیدوارم بارسا بتواند مسی را حفظ کند

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا مدعی شد که بارسلونا تنها در صورتی می تواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند که آنها تغییرات قابل توجهی در دستمزد خود ایجاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک، حدود 8 روز دیگر قرارداد لیونل مسی با بارسلونا منقضی می شود و او بازیکن آزاد خواهد بود. بارسا ناامید هستند که تمدید قرارداد بازیکنی را که تمامی دوران حرفه‌ای خود را در این باشگاه گذرانده است، تأمین کنند.

Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
کومان: در مورد آینده مسی چیزی نمی‌دانم، برای پیشرفت باید خریدهای بیشتر انجام دهیم

در حالیکه انتظار می‌رود توافق جدیدی میان بارسلونا و فوق ستاره این تیم انجام شود، شرایط نابسامان مالی در این باشگاه منجر به خروج بیشتر بازیکنان شود. بحران کرونا به مشکلات اقتصادی افزوده است بدهی این باشگاه در سال رونان به 1.2 میلیارد یورو رسده است.

در همین رابطه، خاویر تباس رییس سازمان لالیگا در خصوص تمدید قرارداد مسی گفت:«بارسلونا از سقف دستمزد تعیین شده تجاوز کرده است؛ امیدوارم آنها بتوانند مسی را حفظ کنند اما برای این کار، باید در جایی دیگر صرفه جویی کنند.»

با این حال، بارسلونا باید در هنگام مذاکره با مسی نهایت احتیاط را در دستور کار قرار دهد زیرا پیش از پاندمی کرونا، بارسا در فصل 2019-2020 با 671 میلیون یورو، بالاترین سقف دستمزد را در لالیگا در اختیار داشت اما محدودیت جدید اعمال شده برای فصل 2019-220 توسط لالیگا 382.7 میلیون یورو بود.

خوان لاپورتا پیش تر اذعان داشت که هر روز با مسی در تماس است و روند تمدید او خوب پیش می رود. او حتی گفت تمدید مسی یک کادو تولد برای او خواهدبود. تولد مسی و لاپورتا در همین ماه و به ترتیب در روز 24 و 29 جون می باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала