وحید عمر: موج طالبان دایمی نیست، ولسوالی‌ها را پس می‌گیریم

© Photo / Facebook account of Government Media and Information Centerوحید عمر: موج طالبان دایمی نیست، ولسوالی‌ها را پس می‌گیریم
وحید عمر: موج طالبان دایمی نیست، ولسوالی‌ها را پس می‌گیریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
مشاور ارشد رییس جمهور در امور روابط عامه و استراتیژیک هیاهوی تبلیغاتی و جنگ کنونی طالبان را موج گذشتنی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، وحید عمر، مشاور رییس‌جمهور و رییس اداره ارتباطات عامه و استراتژیک ریاست‌جمهوری در یک کنفرانس خبری گفته است که وضعیت به‌زودی تغییر می‌کند و تاکید ورزید که طالبان دوباره به مناطقی که از آنجا آمده، برگشتانده خواهند شد.
آقای عمر افزود: "ما با یک دشمن مکاری روبرو استیم که تا دیروز افغانستان را اشغال شده می‌خواند و می‌گفت به این خاطر می‌گجنگیم؛ اما یک سال می‌شود که همین دشمن مکار با اشغالگران صلح کرده ولی جنگ شان برای تخریب افغانستان ادامه دارد."

نور به هواداران: برای دفع حملات طالبان بسیج شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
نور به هواداران: برای دفع حملات طالبان بسیج شوید

آقای عمر گفت که موج حملات طالبان دوامدار نیست و این گروه در هیچ ولسوالی نمی‌تواند حضور دایمی داشته باشد. او تأکید کرد: «ولسوالی‌ها را پس می‌گیریم.»
در همین حال، وحید عمر در جریان صحبت‌هایش گفت که نگرانی‌های مردم افغانستان از وضعیت امنیتی قابل درک است، اما طالبان جایگاه نسبی را که در چند سال گذشته در میان مردم افغانستان کسب کرده بودند، با عمل‌کرد یک ماه گذشته‌اش از دست داده‌اند.
آقای عمر با اشاره به عملکرد طالبان در یک ماه گذشته گفت که مردم افغانستان در یک ماه گذشته چهره اصلی طالب را بار دیگر تماشا کردند که وحیشی‌تر، درنده‌تر و ظالم تر از گذشته شده‌اند و همه آنچه که گفته می شد طالب تغییر کرده را دروغ ثابت کردند و آنان در هرجای که تسلط پیدا می‌کنند، جز ویرانی پیامی برای مردم ندارد.
وحید عمر در ادامه به جنگ روانی طالبان در برابر مردم افغانستان اشاره کرد. او گفت که فعالان جامعه مدنی، رسانه‌ها، اعضای شورای ولایتی و کاربران شبکه‌های اجتماعی نباید به‌خاطر تفاوت دیدگاه با حکومت، ناخواسته به تریبیونی که صدای طالبان از آن بلند می‌شود، تبدیل شوند.
عمر افزود: «نباید به‌خاطر تفاوت دیدگاه با حکومت، مورال نیروهای امنیتی را ضعیف ساخته و باعث فروپاشی چتر نظام شویم. همان‌طوری که مردم در ساحه و قریه علیه طالبان ایستاد شده‌اند، آرزوی ما این است که ما در فضای مجازی نیز پشتیبان همان مردم شویم.»
درعین حال، وحید عمر با توجه به خیزش‌های مردمی در بسیاری ولایات تاکید ورزید، هرکسی که در پهلوی نیروهای امنیتی بیاستد، حکومت هرگونه کمک که آنان بخواهد انجام خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала