Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ پایانِ شیرین یک آغاز تلخ، یاران اریکسن با شکست روسیه به دور بعدی رفتند

© AFP 2023 / HANNAH MCKAYDenmark's forward Yussuf Poulsen (3rd-L) shoots and scores a goal during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Belgium at the Parken Stadium in Copenhagen on June 17, 2021.
Denmark's forward Yussuf Poulsen (3rd-L) shoots and scores a goal during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Belgium at the Parken Stadium in Copenhagen on June 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
تیم ملی دنمارک با شکست سنگین روسیه، در گروه B، دوم شد و جواز حضور در مرحله بعدی رقابت‌های یورو را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، دو دیدار از گروه B به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها دنمارک در ورزشگاه پارکن به مصاف روسیه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سنگین 1-4 شکست دهد.

روس‌ها که در این دیدار شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشتند، نمایش خوبی ارائه ندادند و ضمن پذیرفتن شکست، حتی شانس سوم شدن را نیز از دست دادند.

برای دنمارک در این دیدار که دسمگارد در دقیقه 36، پولسن 59، آندریاس کریستنس 79 و مهله در دقیقه 82 گُلزنی کردند.

تک گُل روسیه را نیز آرتم دزوبا در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما مانع شکست تیمش شده نتوانست.

در دیگر دیدار بلجیم با نتیجه 0-2 موفق به شکست فنلند شد و با اقتدار راهی دور بعدی شد.

با نتایج پیش آمده از گروه B،  شیاطین سرخ اروپا، با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کردند و دنمارک نیز با 3 امتیاز و به دلیل تفاضل گُل بهتر امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی شد. فنلند نیز با 3 امتیاز و تفاضل گُل کمتر در رده سوم قرار گرفت تا برای صعود شانس داشته باشد اما روسیه با وجود کسب سه امتیاز حذف شد و به کارش در این رقابت‌های پایان داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала