Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
فصل جدید رقابت‌های سری‌آ با حضور 25 درصدی تماشاگران برگزار و روند تدریجی بازگشت هواداران از نخستین بازی فصل آغاز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های سری‌آ، فصل گذشته به دلیل برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر در نتیجه شیوع ویروس کرونا ضرر هنگفتی متحمل شدند و حالا به نظر می‌رسد روند بازگشت تدریجی هوداران به ورزشگاه‌های ایتالیا در حال کلید آغاز شده است.

Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
دوناروما بهترین دروازه‌بان فصل سری‌آ شد + عکس

این موضوع را آندره‌آ کاستا معاون وزیر صحیت ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه رادیویی پونتو نووو مطرح کرده است و اظهار داشته که حضور تماشاگران در ورزشگاه المپیک رُم در زمان بازی‌های تیم ملی ایتالیا نشان داده است که برگزاری فصل جدید رقابت‌های سری‌آ با حضور تماشاگران امکان پذیر است..

وی در این مورد گفته است:" کمیته‌ی برگزاری سری‌آ، پروتکل دقیقی را برای چگونگی بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها با اطمینان کامل مشخص کرده است، این کار در سال قبل انجام شده و دستورالعمل‌ها نوشته شده است. در این دستور العمل‌ها، درصد اختصاص چوکی‌ها به هواداران با گذشت زمان رشد می‌کند و بیشتر می‌شود."

این در حالی‎ست که در اواخر فصل گذشته تصمیم بر این بود که بازی‌های هفته‌های پایانی سری‌آ قرار بود با حضور تماشاگران برگزار گردد اما در نهایت چنین نشد و حالا دیده شود که هواداران فصل آینده اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را خواهند یافت یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала