Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقشۀ عجیب واران برای جدایی از رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید تصمیم دارد در پایان فصل 2021-2022، به صورت رایگان از این تیم جدا شود تا پولی در حساب کهکشانی‌ها بخاطر انتقال او به تیم دیگر واریز نشود.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل واران به ماندن در رئال مادرید منتشر شده و به نظر می رسد او از موقعیت خود در برنابئو راضی نبوده و به دنبال چالشی جدید در ادامه دوران ورزشی خود است.

منچستریونایتد شدیداً به دنبال این بازیکن است و می‌خواهد در تابستان پیشرو او را به خدمت بگیرد، اما به نظر می‌رسد که واران به این جدایی راضی نیست و نقشه دیگری برای جدایی از رئال مادرید در سر دارد.

براساس گزارش مارکا، در حال حاضر واران می‌خواهد در رئال بماند تا در تابستان 2022 به صورت رایگان از این تیم برود و خودش هم مبلغ قابل توجهی را از باشگاه بعدی خود به عنوان پاداش انتقال دریافت کند. اتفاقی که به هیچ وجه به سود رئال نیست چرا که در این صورت رئال مادرید درآمد حداقل 50 میلیونی از فروش وی را از دست می‌دهد. البته چنین رفتاری در میان فوتبالیست های دنیا به شدت افزایش یافته است. به طور مثال آلابا نیز رایگان از بایرن به رئال آمد و پول بزرگی را به جیب زد.

گفته می‌شود که مذاکرات رئال با واران به خوبی پیش نرفته و این مدافع فرانسوی بابت انتقادها از عملکردش در فصل گذشته دلخور است و احساس می‌کند کهکشانی‌ها از او قدردانی نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала