نور: طالبان به یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر گرفته اند

© Photo / Ata Mohammad Noor FBنور: طالبان به دست در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر گرفته اند
نور: طالبان به دست در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر گرفته اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
رییس شاخه‌ی انشعابی جمعیت اسلامی تاکید دارد که گروه طالبان با آنکه بارها به ما‌ پیام صلح فرستادند، اما دیده می‌شود که در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور، رییس شاخه‌ی انشعابی جمعیت اسلامی در صفحه‌ی فیسبوکی‌اش نگاشته است که هم‌‌زمان با تشدید حملات طالبان در شمال ‌‌و ولایت بلخ، طی تماس‌ها، صحبت و هم‌آهنگی با احزاب محترم سیاسی و شخصیت‌های تاثیر گذار، اکثریت احزاب محترم سیاسی به فراخوان بسیج ملی جمعیت اسلامی پاسخ مثبت داده، اعلام آمادگی نمودند.

نور به هواداران: برای دفع حملات طالبان بسیج شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
نور به هواداران: برای دفع حملات طالبان بسیج شوید

آقای نور می افزاید که در روزهای گذشته تلاش‌های والی بلخ، برخی نمایندگان بلخ در شورای ملی، رییس، معاون و برخی اعضای شورای ولایتی بلخ، مسؤولان نیروهای دفاعی و امنیتی (قول اردوی شاهین و پولیس بلخ) نمایندگان احزاب سیاسی، فرماندهان پیشین در شمال و سایر ولایت و دسته‌های جوانان شجاع برای شکل‌دهی بسیج ملی در برابر طالبان در سراسر کشور، درخور ستایش و سپاسگزاری است.

رییس شاخه‌ی انشعابی جمعیت اسلامی تاکید دارد که گروه طالبان با آنکه بارها به ما‌ پیام صلح فرستادند، اما دیده می‌شود که در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر گرفته اند. ما با آنکه به آوردن صلح مصمم هستیم، اما اگر طالبان جنگ می‌خواهند، همانطوریکه در گذشته نیز شمال به گورستان آنان مبدل شده بود، این‌بار نیز نه‌تنها شمال که هرگوشه‌ی این کشور به گورستان طالبان تبدیل می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала