Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به رونالدو بخاطر تکنیک بالایش ناسزا می‌گفتند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در اولین فصلش در فوتبال لیگ انگلیس در منچستریونایتد با انتقادهای زیادی روبرو بود.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو از آن زمان تا کنون شمار زیادی از جامها و گلها را به نام خود ثبت کرده و حال در سن 36 سالگی در تیم ملی پرتغال و یوونتوس می درخشد. رونالدو و پرتغال امشب بازی مهمی مقابل فرانسه دارند. رابرت پیرس بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه و ارسنال به بهانه بازی امشب از دوران جوانی رونالدو و زمان حضورش در یونایتد یاد کرده است.

پیرس در مورد رونالدو گفت :

" وقتی اولین بار بازیش را دیدم، با خودم گفتم:" این بچه خیلی سریع است." وقتی استارت می زد، کسی نمی توانست مهارش کند. این ویژگی او بود و در آن زمان بی نظیر به نظر می رسید. حالا که به این سن رسیده به یک ماشین بردن جامها تبدیل شده است و در رئال مادرید، منچستریونایتد ، تیم ملی کشورش و ... موفق بوده است. در آن زمان بازیهای آرسنال و یونایتد خیلی داغ بودند. کریستیانو حرکات تکنیکی انجام می داد و انگلیسی ها خوششان نمی آمد و به او لگد می زدند. نمی توان مقابل انگلیسی ها این گونه بازی کنی، به خصوص در هایبری که در آن زمان خانه آرسنال بود. به او توهین می کردند و او را می زدند. در ابتدا طاقتشان خیلی کم بود. فوتبال در انگلیس کاملا متفاوت بود."

​بازیکن اسبق فوتبال فرانسه در ادامه گفت:

" رونالدو خیلی سریع همه چیز را یاد گرفت و بعد از آن به یکی از بهترین بازیکنان لیگ انگلیس تبدیل شد. برای من وقتی از رونالدو صحبت می شود به معنی هنر گلزنی است. او به خوبی این کار را انجام می دهد. برای گلزنی و بردن جامها بازی می کند. او یک ربات است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала