Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه اعتمادی به پروژه پی‌اس‌جی ندارد

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه با پاریس، دوازده ماه دیگر به پایان می‌رسد. سران پاری سن ژرمن خیلی وقت است که مذاکرات خود را ستاره سابق موناکو آغاز کرده‌اند و ناصر الخلیفی مالک این باشگاه نیز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که امباپه به هیچ عنوان باشگاه را ترک نخواهد کرد. اما تمایلی از سوی امباپه نسبت به امضا کردن قرارداد جدیدش دیده نمی‌شود. 

به نقل از سایت مارکا، حالا خبرگزاری‌های فرانسه مدعی هستند که کیلیان امباپه تصمیمش را گرفته و درخواست خروجش را به پاری سن ژرمن داده است. دانیل ریولو خبرنگار RMC Sport در این باره گفت:

"می‌دانم که امباپه تقاضای خروج کرده، اما این موضوع پیچیده است. زیرا اول باید باشگاهی را پیدا کنید که بتواند مبلغ درخواستی شما را تامین کند. به هر حال مهم این است که امباپه نمی‌خواهد دیگر در پاری سن ژرمن بماند. این بازیکن دیگر به پروژه لئوناردو مدیر فنی این باشگاه اعتمادی ندارد. اگر امباپه در این تابستان پاریس را ترک نکند، در فصل آینده به صورت رایگان خواهد رفت و مطمئنا صاحبان این باشگاه در دوحه نمی‌خواهند این خبر را بشنوند. حالا ابتدا باید باشگاهی پیدا شود که امباپه را با این مبلغ خریداری کند و سپس پی اس جی به دنبال جانشین امباپه خواهد رفت. اما بله خبر اصلی این است که امباپه نمی‌خواهد در پاری سن ژرمن بماند."

همچنان از رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان جدی‌ترین مشتریان این بازیکن نام برده می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала