Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان نام آشنای کهکشانی با آینده نامعلوم؛ همه منتظر تماس کارلتو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
بازیکنانی مانند براهیم، رینیر، اودگارد یا کوبو از جمله بازیکنانی هستند که نمی‌دانند فصل آینده در کدام تیم بازی خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید روز دوشنبه برای فصل 21/22 کارش را آغاز کرد. او این کار را در شهر ورزشی والدبباس انجام داد، جایی که طی چند روز آینده چندین جلسه خواهد داشت تا تیم خود را بسازد و تصمیم بگیرد چه کسی می‌رود و چه کسی می‌ماند. بنابراین، بازیکنان زیادی وجود دارند که هنوز منتظر تصمیم آنچلوتی هستند تا بدانند آینده شان چه خواهد شد.

مسئله برای رینیر و کوبو تا حدودی پیچیده‌تر است زیرا در حال حاضر، آنها کارت‌های خارج از جامعه را دارند و رئال مادرید در لالیگا فقط می‌تواند سه پوشش داشته باشد.

در مورد بازیکن سبایوس که این فصل در آرسنال درخشش نداشته، برای ادامه کار او نیز مشکلاتی وجود دارد، نه برای اودگارد که به نظر می‌رسد در برنامه کارلتو قرار دارد. از طرفی هم، یوویچ و بیل نقشی کاملاً مشابه را دارند و همه منتظر تماس مربی هستند.

همچنان در مورد بازیکنانی که از اکادمی می‌ایند به نظر می‌رسد پلان B بسیار کوچک بوده، آنچلوتی نیز باید در این مورد اقدام کند. موقعیت آنها تا حدودی ثابت‌تر است زیرا در بدترین حالت، آنها رائول را تقویت می‌کنند تا پرش به لیگ دسته دوم را با کاستیا به پایان برساند و در صورت لزوم وارد چرخ تیم اول می‌شوند.

بنابراین، در رئال مادرید بسیاری منتظر هستند تا آنچلوتی تلفن را بردارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала