بوندستاگ از آماده گی آلمان برای جنگ با روسیه خبر داد

© Sputnik بوندستاگ از آماده گی آلمان برای جنگ با روسیه خبر داد
 بوندستاگ از آماده گی آلمان برای جنگ با روسیه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
معاون بوندستاگ پارلمان مرکزی آلمان فدرال از آمادگی آلمان برای جنگ با روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سِویم داگدلن معاون بوندستاگ، از جناح چپ پارلمان آلمان، در مقاله خود برای روزنامه nd.DerTag گفت كه برلین رسما هزینه های دفاعی را افزایش می دهد و برای جنگ با روسیه آماده می شود.

داگدلن می نویسد: تجمع سلاح های ناتو، تشدید جنگ به روسیه و فراموشی دولت آلمان در هنگام یادآوری حمله به اتحاد جماهیر شوروی 80 سال پیش، فقط دو روی یک سکه هستند.

وی خاطرنشان کرد، که روابط آلمان و روسیه به سطح پایینی رسیده است و دور از ذهن نیست که آلمان روزی خواستار تحریم های جدید علیه مسکو نباشد.

وی گفت: درعین حال، به جای دیپلماسی دولت آلمان در زمینه بازسازی مجدد بی سابقه سرگرم است و آشکارا یک دوره را برای آماده سازی جنگ علیه روسیه در پیش می گیرد.

دیتر دم عضو بوندستاگ آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
نماینده بوندستاگ به بهانه رژه پیروزی به مسکو آمد و واکسینه "اسپوتنیک وی" شد+ویدیو

پیش از این، دیتمار بارتش رئیس فراکسیون "چپ" در بوندستاگ رهبر لیست انتخاباتی حزب "چپ" در انتخابات 26 سپتامبر، در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفت، که رابطه مسموم شده هیچ فایده ای ندارد یا برلین یا مسکو، اما این نباید با "بزرگترین گناه آلمان" برای به راه انداختن جنگ جهانی دوم مرتبط باشد.

خود داگدلن پیشتر خواستار پیمان دوستی و سازش با روسیه شده بود. این سقوط به ویژه در روابط آلمان و روسیه با توجه به تاریخ آلمان، دو جنگ جهانی در قرن گذشته که توسط آلمان آغاز شد، شرم آور است ... ما باید از این سالگرد استفاده کنیم (حمله آلمان به اتحاد جماهیر شوروی در 1941) بهانه ای برای شروع مصالحه با روسیه و توافق بر سر معاهده دوستی با روسیه، مانند فرانسه. دولت جمهوری فدرال آلمان و بوندستاگ آلمان در این زمینه مسئولیت تاریخی دارند.

تینو کروپالا رئیس یکی دیگر از حزب های مخالف آلترناتیو آلمان، خواستار گفتگو با روسیه در اوایل ماه ژوئن شد.

معاون بوندستاگ تأکید کرد: بدون روسیه آلمان به آنچه در حال حاضر است تبدیل نمی شد - کشوری متحد و دمکراتیک در مرکز اروپا. اکنون که ما بار دیگر در یک دوراهی در روابط قرار گرفته ایم، می توانیم فقط از طریق گفتگوی مداوم، گفتگوهای باز و فراگیر پیش برویم، نه از طریق اتهامات ... اما مهمتر از همه ما نباید اجازه دهیم سوراخ عمیق تر شود، که ما از یکدیگر فاصله بگیریم و سکوت کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала