Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین بنزما از سوسیه‌داد می‌آید

© REUTERS / Susana VeraИгрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Игрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید شرایط خرید الکساندر ایساک مهاجم سوئدی سوسیه داد را دنبال می کند.

به گزارش اسپوتنیک، در حقیقت رئال مادرید با تیم های لیگ انگلیس برای خرید این بازیکن رقابت می کند و جویای شرایط اوست. وکالت این بازییکن به عهده همان شرکتی است که وکالت مودریچ را به عهده دارد.

رئال مادرید در حین مذاکرات برای تمدید مودریچ با این شرکت صحبت کرده و در مورد ایساک پرسیده است. قیمت ایساک فقط 70 میلیون یوروست که خرید این بازیکن ارزان تر از امباپه و هالند است. از سویی ایساک می تواند به هم تیمی سابقش در سوسیه داد یعنی اودگارد در رئال ملحق شود.

اگر ایساک به رئال مادرید بیاید باید برای حضور در ترکیب با بنزما رقابت کند هر چند که بعید است که سوسیه داد تمایلی به فروش وی داشته باشد و فقط رقم فسخ قراردادش را طلب خواهند کرد. سوسیه داد در نظر دارد که در قرارداد جدید رقم فسخ قرارداد ایساک را به 90 میلیون یورو برساند.

پدخا میاتوویچ مدیر ورزشی سوسیه داد در مورد ایساک صحبت کرد و گفت :

” او آماده گامی بزرگ است و قطعا او را به باشگاه بزرگی نظیر رئال توصیه می کنم. خوب است که در مورد بازیکنی با کیفیت او صحبت شود. شخصا دوست دارم که حداقل یک سال دیگر در سوسیه داد بماند اما می تواند به هر تیمی ملحق شود. رئال در حال حاضر بنزما را دارد که خیلی خوب بازی می کند اما سنش بالا رفته و ایسک می تواند مهاجمی جوان و آینده دار باشد که جای او را پر می کند.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала