Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس در آستانه جدایی از گودیسون پارک

© AFP 2023 / Gerard JulienАтакующий полузащитник клуба "Реал Мадрид" Хамес Родригес
Атакующий полузащитник клуба Реал Мадрид Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
خامس رودریگز پس از خروج شوک آور کارلو آنچلوتی، آماده است تا از اورتون خارج شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آن‌که به یکبارگی کارلو آنچلوتی از اورتون خداحافظی کرد و به رئال پیوست، حالا خامس رودریگز آماده جدایی شده است، در حالی که اتلتیکو مادرید، ناپولی و آث میلان برای جذب این هافبک تنها پس از یک فصل حضور در گودیسون پارک، در تلاش هستند.

ملی پوش کلمبیایی فصل گذشته از رئال مادرید به اورتون پیوست و درخشش زیادی از خود به نمایش گذاشت اما یک فصل کاملا ناامید کننده را هم پشت سر گذاشت زیرا با یک سری مصدومیت‌ها روبرو شد که مجبور از کنار زمین بازی‌ها را دنبال می‌کرد.

این بازیکن 29 ساله رابطه خوبی با آنچلوتی دارد اما احتمال ارتباط دوباره با مربی سابقش در رئال مادرید بسیار کم است. با این حال مشخص است که این بازی ساز آماده است گودیسون را ترک کند و این مسئله مانع جستجوی نمایندگان وی نشده است.

اورتون نگرانی‌های مربوط به بازی جوانمردانه دارد بنابراین از دست دادن دستمزد هنگفت خامس به علاوه به دست آوردن هزینه نقل و انتقالات موضوعی است که آنها باید در نظر بگیرند، به ویژه با در نظر گرفتن عدم حضور بازیکن در بخش‌های بزرگ آخرین بازی‌های فصل.

خامس همچنین به اتلتیکو مادرید، ناپولی و آث میلان پیشنهاد شده زیرا خورخه مندس نماینده او به دنبال راه حل است.

میلان این هفته هاکان چاهان اوغلو را به همسایه‌اش (اینتر) فروخت.

میلان همچنین مذاکرات بیشتری را با چلسی برای اولیویه ژیرود انجام داده و در مورد حکیم زیاش (وینگر) و باکایوکو (هافبک) که قبلاً به صورت قرضی در این باشگاه ایتالیایی بوده، پرس و جو کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала