Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو مانع بزرگ بر سر راه بازگشت لوئیز به پی‌اس‌جی

© Sputnik / Александр Нестеров /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید لوئیز بازیکن تیم ملی برزیل
دیوید لوئیز بازیکن تیم ملی برزیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
رئیس پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد دیوید لوئیز ستاره آرسنال را برای آمدن به پاریس ببیند اما پوچتینو دوست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال در پایان کارش از سوی باشگاه لندنی آزاد شد و پس از آن‌که تحت نظر میکل آرتتا مورد علاقه قرار نگرفت، وی با سه باشگاه لیگ 1 ارتباط داده شد.

در این میان ناصر الخلیفی مالک پاری‌سن‌ژرمن در انتظار بازگشت دیوید لوئیز به غول فرانسوی است، هرچند که با یک مانع بزرگ مواجه است. لوئیز در پایان فصل توسط آرسنال آزاد شد زیرا میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها او را دیگر نمی‌خواست.

آرتتا اولین بار تحت تأثیر لوئیز در تیم جوان‌اش قرار گرفت و تابستان سال گذشته به او یک سال تمدید قرارداد داد. اما فصل دوم این بازیکن برزیلی در استادیوم امارات مانند فصل اولش خوب نبود و راب هولدینگ، پابلو ماری و گابریل به ترتیب از او پیشی گرفتند.

لوئیز در فصل ناامیدکننده لیگ برتری برای توپچی‌ها به 17 شروع محدود شد و در 9 بازی آخر فقط یک بار در یک مسابقه ظاهر شد.

با توجه به این‌که آرتتا در پنجره نقل و انتقالات این تابستان قصد داشت دفاع‌اش را تقویت کند، لوئیز را آزاد نمود. اعتقاد بر این بود که مارسی پیشگام جذب لوئیز است و این مدافع با خورخه سامپائولی با رئیس باشگاه صحبت کرده است.

طبق گزارش le10sport استادی رنس، رقیب مارسی، قرارداد دو ساله به لوئیز پیشنهاد داده است. اما اکنون تیم سوم فرانسوی به عنوان مقصد بالقوه ظاهر شده، یعنی PSG به مسابقه جذب بازیکن 34 ساله پیوسته است.

لوئیز قبلاً پس از امضای قرارداد با هزینه آن زمان رکورد جهانی از چلسی در سال 2014 را شکست و دو سال در پارک دو پرنس بازی کرد.

وی با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ 1 و دو عنوان کوپه دی فرانس کارش را با غول فرانسوی بازسازی کرد.

حالا با وجود این‌که پاریسی‌ها قصد بازگرداندن او را دارند ولی برای این کار با یک مانع بزرگ مواجه هستند که مربی مائوریسیو پوچتینو علاقه زیادی به جذب او ندارد.

این بدان معناست که PSG در مسابقه در معرض خطر است، زیرا گفته می‌شود که "پیشنهادات بسیار پیشرفته‌تر" به مارسی و رنس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала