Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جذاب اینتر برای ستاره کاتالان؛ پول نقد و چند بازیکن

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای تقویت دفاع خود پیشنهاد جالبی را برای جوردی آلبا به بارسلونا فرستاده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سران باشگاه اینتر میدانند که کاتالن‌ها قصد دارند تا تعداد پیشکسوتان خود را کاهش دهند و به همین دلیل پیشنهادی را برای جذب جوردی آلبا آماده کرده‌اند.

جوردی آلبا (32 ساله) همچنان جایگاه خوبی را در بازار دارد و بهترین دلیل آن به اساس ادعای موندو دیپورتیوو، پیشنهاد اینترمیلان است که تصمیم گرفته پیشنهادی را برای تیم  بارسلونا ارائه دهد. نراتزوری در حال نهایی کردن جزئیات آن است، زیرا از نظر اقتصادی در زمان مناسبی به سر نمی‌برد و باید ضربه را دقیق تنظیم کند، و در این پیشنهاد این تیم فوتبالیست‌هایی را در نظر بگیرد.

در واقع، برخی از تماس‌های سطحی با نهاد بارسلونا برای بررسی زمین وجود داشته است. در هر صورت ، آنچه واضح است این است که باشگاه اینت در سمت چپ خود یک مشکل جدی دارد و با توجه به این‌که قهرمان فعلی سری A است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، آلبا را به عنوان یک راه حل "برتر" در نظر گرفته است تا این بازیکن تضمین‌ توانایی رقابت در دورهای آخر باشد.

تا به امروز و پس از عزیمت اشلی یانگ به استون ویلا، اینتر الکساندر کولاروف (35 ساله) را به عنوان تنها وینگر چپ خالص در تیم دارد و او در حال حاضر بسیار باسابقه است، بنابراین آمدن آلبا می‌تواند کمبودهای تیم را تکمیل کند. تابستان گذشته آنها حتی سعی کردند جونیور فیرپو را به خدمت بگیرند که گزینه‌هایی چون لاوتارو مارتینز را شامل عملیات داشت.

پس از خرید ناامید کننده و هنوز که دفاع چپ باید با یک بازیکن سطح بالا پوشانده شود، باشگاه میلانی نظر آلبا، کیفیت اثبات شده و عملکرد فوری را در نظر گرفته است. ستاره‌یی که تا 2024 در بارسا قرارداد دارد و یک شروع کننده معمولی است که سابقه خوبی نیز دارد.

در بارسا، همانطور که رئیس خوان لاپورتا روشن کرد، آنها می‌خواهند با تغییر در چرخه مواجه شوند و به جز مسی، تر اشتگن و خریدهای تازه وارد، هیچ کس صد در صد از تداوم خود اطمینان ندارد. علاوه بر این، لاپورتا قبلاً روشن کرده که دوام اقتصادی این باشگاه قطعاً شامل کاهش اجباری حقوق است، چیزی که حتی مسی از آن خبر دارد که می‌داند برای تمدید نمی‌تواند آنچه را که برنده شده بدست آورد. از نظر باشگاه پنهان نیست که باید حقوق یا با کاهش یا به تعویق انداختن مبالغ تنظیم شود. در واقع لاپورتا روز یکشنبه در مجمع نمایندگان گفت که "ما در حال صحبت با بازیکنان و عوامل آنها هستیم و همه آنها مصمم به کمک هستند، هرچند که من فکر می‌کنم آنها از موقعیت خاصی از فصل‌های قبل استفاده کردند. اکنون نمی‌توانم بگویم که چرا حقوق افزایش یافته اما اکنون آنها 110٪ از درآمد پیش بینی شده را نشان می‌دهند"، وی افزود "بازیکنانی که بالاترین حقوق را دارند می‌توانند کمک کنند."

اینتر با دانستن این‌که بارسا به زمان فروش یا به تعویق انداختن ستاره‌های باسابقه خود نزدیک می‌شود تصمیم گرفته که جذب جوردی آلبا را امتحان کند. بازیکن کاتالان که اکنون در یوروکاپ است و یک بازیکن دائمی با لوئیز انریکه می‌باشد، اخیراً گفته که ایده او بازنشستگی در بارسا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала