Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمایش مثبت کرونا در اردوی انگلستان؛ سه‌شیرها شوکه شدند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی انگلیس
تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
در زمین تمرین انگلستان بازیکنان دچار ترس جدید از کوید شدند، زیرا یک آزمایش مثبت در این تیم به ثبت رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ انگلستان پیش از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی برابر آلمان پس از مثبت شدن گزارش خبرنگار Sky Sports در زمین تمرین تیم ملی، با بحران احتمالی کوید 19 روبرو است. این اولین مورد مثبت "حباب" انگلستان در یورو 2020 است.

بر اساس گزارش‌ها، از روزنامه نگاری که در اسکای اسپورتس کار می‌کند بلافاصله خواسته شده تا محل را ترک کند. و آزمایش مثبت علی‌رغم افزایش کنترل کوید در اطراف کاپیتان انگلستان در سنت جورج پارک به ثبت رسیده است.

سخنگوی اسکای اسپورتس گفت:

"یک خبرنگار در یک هتل در حال انزوا است و منتظر نتیجه آزمایش PCR می‌باشد. آزمایش تصویربردار منفی است و سنت جورج پارک را برای جدا کردن خود ترک کرده است."

افسران ارتباطات که به طور مستقیم با تیم انگلستان کار می‌کنند، از ابتدای یورو 2020 فعالانه از تماس با رسانه‌ها اجتناب می‌کنند، زیرا این نوع شرایط ممکن است باعث شیوع در اردوگاه شود. این خبر تنها چند روز پس از محرومیت میسون مونت و بن چیلول پس از پیروزی 1-0 سه‌شیرها مقابل جمهوری چک اعلام شد.

چیلول پس از در آغوش گرفتن و گپ زدن با همکار باشگاهی‌اش "بیلی گیلمور" به خاطر "تماس نزدیک" اداره شدند و پس از مثبت شدن آزمایش گیلمور توسط بهداشت عمومی انگلستان و اتحادیه فوتبال، این دو نفر جدا گردید. هر دو بازیکن اکنون در اولین بازی حذفی انگلستان مقابل آلمان در عصر سه شنبه در هاله‌ی ابهام هستند.

روی کین کارشناس ITV، مونت و چیلول پس از این‌که گیلمور را در آغوش گرفتند، انتقاد کرد و گفت:

"تنها چیزی‌که من به آن انتقاد می‌کنم این است که چرا می خواهید 20 دقیقه با یک بازیکن مخالف صحبت کنید؟ برای من مهم نیست که او هم تیمی [باشگاه] شما باشد یا نه. من به ندرت بیش از پنج دقیقه با کسی صحبت می‌کنم. بعد از یک بازی که به جنگ با کسی رفته‌اید، چرا می‌خواهید این مدت طولانی با کسی گپ بزنید؟ آنها می‌توانستند از عقل سلیم بیشتری استفاده کنند."

و گرت ساوت گیت سرمربی انگلستان ابراز عقیده کرد که این دو 120 ثانیه بیش از حد طولانی با گیلمور در ارزیابی پژمرده اوضاع سپری کرده‌اند. وی گفت:

"آنها البته از دست دادن بازی‌ها بسیار ناامید شده‌اند و ما مجبور به ادامه کار هستیم. این یک وضعیت عجیب و غریب است، آنها واقعاً 120 ثانیه مدت طولانی را در یک فضای کاملاً آزاد سپری کرده‌اند ، برای من پر از تناقض است، اما ما باید از پس آن برآییم. صادقانه بگویم، من اصلاً آن را درک نمی‌کنم."

ساوت گیت تصریح کرد:

"تیم‌هایی وجود دارند که ساعت‌ها در حال پرواز هستند، با مربی، با اتوبوس، در فضاهای نزدیک پرواز می‌کنند و دو پسر ما را محکوم کرده‌اند. من نمی‌فهمم، واقعاً نمی‌فهمم. همانطور که دیروز گفتم، من هیچ مشکلی برای استیو [کلارک] و اسکاتلند ندارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала