انتشار ویدئوی نقض سرحدات روسیه توسط کشتی راکتبردار بریتانیا

© AP Photo / Ben Suttonکشتی راکتبردار بریتانیایی
کشتی راکتبردار بریتانیایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
استخبارات روسیه ویدیویی نقض سرحدات روسیه توسط کشتی راکتبردار بریتانیایی را رسانه یی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، در ویدیو شنیده می شود که به طیارات گزمه روسیه امر می گردد " تیراندازی هشداردهنده را انجام دهید! تیراندازی هشدار دهنده را انجام دهید! از برخورد جلوگیری کنید! از برخورد جلوگیری کنید! فیر!"

در فیلم ضبط شده از مذاکرات بین نیروهای سرحدی روسیه و یک کشتی راکت بردار محاربوی بریتانیا منتشر شده است.

موارد زیادی در این مورد وجود داشت، اما این اولین فیلم با تخلفات سرحدی، نیروهای سرحدی و غیره است.

نیروهای استخبارات روسیه تصاویری از فیلم ویدئویی با درخواست نیروهای سرحدی روسیه از کشتی راکتبردار Defender کشتی محاربوی بریتایی برای خروج از آبهای سرزمینی فدراسیون روسیه، که به طور غیرقانونی وارد آن شده است، و اخطار اخطار به سمت کشتی را منتشر کرد. این تصاویر نشان می دهد که چگونه نیروهای سرحدی بارها و بارها خواستار ترک کشتی جنگی بریتانیا از آبهای روسیه می شوند و پس از چندین هشدار، آتش هشدار دهنده را باز می کنند.

"تیراندازی پیشگیرانه را اجرا کنید! تیراندازی هشداردهنده را اجرا کنید! کشتی را هدف قرار ندهید! کشتی را هدف قرار ندهید! فیر!" - چنین امر در قاب صدا می شوند. کشتی جنگی بریتانیا  پس از تیراندازی از آبهای روسیه خارج شد روز چهارشنبه، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که کشتی راکتبردار بریتانیایی Defender از مرز روسیه عبور کرده و به مدت سه کیلومتر در منطقه کیپ فیولنت (کریمه) وارد آبهای روسیه شد. پس از آن ، کشتی نیروهای سرحدی روسیه آتش هشدار دهنده را انجام داد و هواپیمای Su-24M "بمباران هشدار دهنده" را در جهت ناوشکن بریتانیایی انجام داد. سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، در مورد حادثه با کشتی محاربوی Defender ، گفت که اگر همکاران نمی فهمند سرحدهای روسیه چیست ، پس "ما می توانیم آنها را بمبارد کنیم".

​در این تصاویر، نیروهای امنیتی روسیه بارها خواستار ترک کشتی محاربوی بحری  از آبهای روسیه می گردند و پس از چندین هشدار، فیر اخطارانه صورت گرفت. پس از پرتاب چند بمب هشدار دهنده دور از کشتی، کشتی محاربوی بریتانیا نواحی سرحدی بحری روسیه را در بحیره سیاه ترک کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала