Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد: با کمال میل دوباره به رئال مادرید برمی‌گردم

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
مارتین اودگارد، هافبک فصل گذشته آرسنال از فصل آینده برای تیم اصلی خود توپ خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد، کاپیتان تیم ملی ناروی تأیید کرد که آینده‌اش در رئال مادرید رقم خواهد خورد و به این ترتیب آرسنال باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

Luka Modric, capitán de la selección de Croacia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
مصدومیت مارتین اودگارد در شب رکوردشکنی لوکا مودریچ
اودگارد در خصوص بازگشتش به رئال مادرید گفت:«رئال مادرید بسیار شفاف گفته است که می‌خواهد من برگردم. بنابراین وقت آن است که به آنجا بروم و با آغاز تمرینات کارم را از سر بگیرم. البته که بازی در مادرید همیشه رویای من بوده است.»
هافبک حال حاضر توپچی‌های لندن در ادامه گفت:«حالا بیش از 6 سال است که بازیکن رئال مادرید هستم و همیشه هدفم بازی برای این تیم بوده است.همیشه خواسته‌ام که برای این تیم به میدان بروم.»
اودگارد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با آنچلوتی صحبتی داشته است، گفت:«خیر، من هنوز به او حرف نزده‌ام اما در این مدت زیاد با باشگاه تماس داشته‌ام. بنابراین حس می کنم که چشم انداز خوبی دارند.»

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه لندنی به دلیل عملکرد خوبی که اودگارد در این تیم ارائه کرد به قطعی کردن قرارداد او امیدوار است.

با توجه به تغییر در کادر فنی رئال مادرید و با حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم، به نظر می‌رسد که برنامه باشگاه رئال مادرید درباره آینده اودگارد 22 ساله هم تغییر کرده و کارلتو از باشگاه خواسته که او را به مادرید برگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала