Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت هواداران به نیوکمپ پس از 17 ماه

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
هواداران بارسلونا دوباره می‌توانند به ورزشگاه بازگردند، و قرار است نیوکمپ از ماه آگست بازگشایی شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اعلام بازگشت مردم به استادیوم‌ها خبر خوبی برای بارسا است که در سال گذشته و همزمان با غیبت هوادارانش به دلیل شیوع همه‌گیری، بدترین آمار را از فصل 03-2002 تاکنون در خانه ثبت کرده است. کاتالان‌ها آخرین بازی را با سکوهای کامل در 7 مارچ 2020 برابر رئال سوسیه‌داد انجام دادند و در صورت عدم تأیید رسمی، اولین مسابقه‌ای که آنها بار دیگر از حمایت هواداران برخوردار می‌شوند جام "خوان گامپر" خواهد بود که این بازی می‌تواند در تاریخ 8 آگست برابر یوونتوس در تورین انجام شود.

بنابراین، هواداران بار دیگر پس از 17 ماه می‌توانند وارد نیوکمپ شوند و این اولین باری خواهد بود که کومان میتواند از جو ورزشگاه پس از ورود به نیمکت بارسا لذت ببرد. بازی دوم می‌تواند برای اولین بار در لالیگا انجام شود، اما اگر بارسا در خارج از خانه بازی کند، بازی دوستانه همبستگی برابر منچسترسیتی خواهد بود که درآمد حاصل از آن به تحقیقات  ELA اهدا می‌شود.

تعادل بازی‌های پشت درهای بسته در نیوکمپ با شکست مقابل رئال مادرید (1-3)، گرانادا (1-2) و سلتا (1-2) و سایر شکست‌های مقابل سویا (1) مثبت نبوده است. همچنان بازی‌هایی که با والنسیا (2-2)، ایبار (1-1)، کادیز (1-1) و اتلتیکو مادرید (0-0) مساوی شد. علاوه بر این، این روند بدون شکست در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس (0-3) پایان یافت و سپس شکست 4-1 برابر پی‌اس‌جی به دست آمد.

در سطح اقتصادی، بسته شدن نیوکمپ همچنین تأثیر بسیار منفی از جمله حدود 100 میلیون یورو ضرر در خزانه باشگاه داشته است. آنها ورود 47 میلیون به 35 هزار دیگر برای  بوتیگا و 18 مورد برای تور موزه را متوقف کردند. با بازگشت هواداران به نیوکمپ، ایجاد تجارت مجدد و کمک به وضعیت مالی ظریف امکان پذیر خواهد بود، علاوه بر این در نهایت می‌توانید از فوتبال زنده لذت ببرید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала