Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در کنار دایی بهترین گلزن ملی در تاریخ+عکس

© REUTERS / Bernadett SzaboКриштиану Роналду празднует второй забитый гол
Криштиану Роналду празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل تیم ملی فرانسه تا دقیقه 60 بازی توانست به تعداد 109 گل ملی برسد و با علی دایی برابر شود.

به گزارش اسپوتنیک، بدین ترتیب رونالدو بالاخره توانست به تعداد گل های ملی علی دایی برسد و رسما آقای گل تاریخ فوتبال شود. او تنها یک گل تا شکستن رکورد دایی و تبدیل شدن به آقای گل تاریخ فوتبال ملی به تنهایی فاصله دارد. اکنون رونالدو و علی دایی هر دو 109 گله هستند.

قبل از شروع رقابت های یورو 2020 کمتر کسی فکرش را می کرد در دور گروهی رقابت های یورو 2020 رونالدو بتواند رکورد را بزند چرا که تیم ملی پرتغال در گروه مرگ رقابت ها افتاده بود اما رونالدو دو گل به مجارستان، یک گل به آلمان و تا اینجای کار هم دو گل به فرانسه زده است و بدین ترتیب به رکورد علی دایی رسیده است.

رکورد دایی رکوردی بود که مدت ها رونالدو به دنبال شکستن آن بود و پس از هر گلزنی او رسانه ها به فاصله رونالدو با علی دایی می پرداختند اما بالاخره این فاصله تکمیل شد و رونالدو توانست خود را به قله فوتبال ملی برساند و دیگر بعید است که تا سالیان سال کسی حتی به رکورد رونالدو نزدیک شود چرا که او همچنان در تیم ملی پرتغال حضور دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала