Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقشه راه امباپه برای رسیدن به رئال مادرید

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید همه چیز را بر روی مقاومت کیلیان امباپه برای تمدید با پی‌اس‌جی متمرکز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شایعات درباره آینده کیلیان امباپه و حتی ارلینگ هالند هر روز اتفاق می‌افتد که رئال مادرید قهرمان اصلی همه آنها است. آنها به دنبال این دو ستاره‌ای در حال ظهور هستند.

تیم مادریدی ماه‌هاست که با ترجیح نسبت به بازیکن فرانسوی در مورد امکان ترکیب یکی از این دو تلاش می‌کند اما حداکثر مجموعه‌ای که اکنون از منطقه نجیب سفید تشکیل شده برداشتن قدم‌های کاذب نیست، به خصوص در مورد امباپه.

در دفاتر والدبباس دیگر جایی برای گمانه زنی پیرامون بازیکن سوم سوم وجود ندارد و ایده این است که هیچ امضای فراتر از دو ستاره جوان وجود ندارد، اگرچه تا زمانی که بازار بسته شود همیشه چیزی غیر منتظره ظاهر می‌شود.

در واقع امباپه تا قبل از یورو در جمع یا در خلوت در مورد آینده خود چیزی نخواهد گفت. رئال اما به صورت واضح کار را با آرامی دنبال می‌کند زیرا همه چیز بر اساس مقاومت مُهاجم در مقابل قصد سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش بستگی دارد که در 30 جون 2022 پایان می‌یابد.

گفته‌های الخلیفی چیزی جز انطباق با متن نهاد فرانسوی نیست که نمی‌خواهد بازوی خود را بچرخاند، اما به نوبه خود در حال کار بر روی ترکیب مسی یا کریستیانو رونالدو است تا به امباپه پشت کند. آرزوی رئال مادرید این است که این خود رئیس PSG است که خواهان مذاکره درباره انتقال احتمالی کیلیان در برابر امتناع از تمدید برنامه است.

 

پایان یورو

رابطه امیر قطر و فلورنتینو پرز بسیار عالی است و هدف رئال مادرید این است که در پایان تابستان به همین منوال ادامه یابد، یعنی همه چیز پس از توافق و بدون رسیدن به موقعیت‌های افراطی حل شود. ایده این نیست که تا بعد از یوروکاپ حرکت صورت گیرد.

Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
ورزش
امباپه اعتمادی به پروژه پی‌اس‌جی ندارد

رئال مادرید رقم کمی را برای انتقال مشخص می‌کند. باشگاه می‌داند که این مبلغ قابل توجهی خواهد بود که بیش از 100 میلیون یورو خواهد بود اما این نیز درست است که آنها قصد دارند مبلغ قابل توجهی پول را با نقل و انتقالات بازیکنانی مانند یوویچ، سبایوس، براهیم و برخی دیگر که ممکن است داشته باشند وارد کنند.

چهار سال پیش، رئال مادرید تمام اقداماتی را انجام داد که به اعتقاد رهبرانش برای دستیابی به خرید کیلیان امباپه مناسب بود. این عارضه ورزشی به دلیل حضور بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو برای یک پسر 18 ساله، علاوه بر پیشنهاد برتر اقتصادی از PSG، مُهاجم را مجبور به قبول پیشنهاد پاریسی کرد، با وجود تمایل شناخته شده برای بازی در رئال مادرید با وجود امتناع، روابط بین محیط بازیکن و فرستاده‌های سفید در هر زمان بیش از حد صحیح بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала