Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال به دنبال 4 ستاره رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
گزارش شده که آرسنال در چهار مورد خرید احتمالی با رئال مادرید تماس گرفته، زیرا آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترکیب تیمش را تغییر دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه آرسنال به نظر می‌رسد که نیاز به یک تعمیر اساسی دارد، در حالی‌که تیم میکل آرتتا اکنون موفق به کسب هیچ جام نشده و نیز نمی‌تواند فصل آینده در اروپا حضور داشته باشد.

آرسنال فصل گذشته دو بازیکن قرضی از رئال مادرید در قالب دنی سبالوس و مارتین اودگارد داشت و به نظر می‌رسد که آنها در حال تلاش برای استفاده مجدد از روابط قوی خود هستند.

مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
اودگارد: با کمال میل دوباره به رئال مادرید برمی‌گردم

طبق گزارش Todo Fichajes آرسنال در رابطه با معاملات احتمالی ایسکو، ماریانو دیاز، آلوارو اودریوزولا و تاکفوسا کوبو با غول اسپانیایی در ارتباط بوده است.

هیچ یک از این بازیکنان احتمالاً در آینده نزدیک در برنامه تیم اصلی رئال نخواهند بود، بنابراین ممکن است آرسنال بتواند تعدادی از آنها را درگیر کند.

ایسکو می‌تواند به عنوان جایگزین سبایوس و اودگارد خوب کار کند، در حالی‌که ماریانو ممکن است یک گزینه چرخشی مناسب در جلو باشد، حتی اگر زمان حضورش در مادرید بسیار ناامیدکننده باشد از آنجایی که او در لیون خوب درخشید.

اودریوزولا می‌تواند یک نسخه جدید برای هیکتور بلرین باشد، در حالی‌که کوبو به عنوان یک جوان دارای امتیاز بالا شناخته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала