Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی اتلتیکو برای افزایش سرنوشت ساز سرمایه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
اتلتیکو مادرید فردا قرار است در مورد افزایش سرمایه‌اش تا 182 میلیون یورو تصمیم بگیرد که این مورد سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکو باید 182 میلیون افزایش سرمایه انجام دهد که برای آینده باشگاه بسیار مهم است. بعد از آن، خبرهای خوبی چون خرید "دی پاول" و تمدید سیمئونه از راه خواهد رسید.

قرار است فردا طبق تقویم اتلتیکو، مجمع عمومی سهامداران برگزار شود تا در آینده نزدیک، آینده جدید نهاد مادریدی را رقم بزنند. اتلتیکو باید این هفته اندوخته‌های خود را بیشتر کند که برای آینده نهاد در سال آینده تعیین کننده خواهد بود. تیم اتلتیکو قهرمان لالیگا شد، اما همه‌گیری‌ها به اقتصاد این باشگاه آسیب زده، زیرا این اتفاق در بقیه نهادهای فوتبال اسپانیا و جهان نیز رخ داده است. انجام این گسترش همان چیزی است که انریکه سرزو و میگل آنگل گیل را از خواب باز می‌دارد. اتلتیکو تقریبا 182 میلیون یورو تزریق کند، مبلغ مهمی که به آنها امکان می‌دهد در تمام سطوح رقابت کنند.

اتلتیکو به دلیل همه گیری حدود 80 میلیون یورو ضرر کرده است. این باشگاه از مارچ سال 2020 از سکوها هیچگونه درآمدی بابت فروش تکت نداشته است ... فروشگاه‌ها اخیراً با سرعت کم و بیش معمول و همچنین فعالیت‌های مختلف مربوط به ورزشگاه شروع به کار کرده‌اند.

افزایش سرمایه به اتلتیکو اجازه می‌دهد تا وضعیت فعلی خود را حفظ کند و در زمره بزرگان فوتبال اروپا قرار بگیرد. اگر این توسعه 182 میلیونی انجام نشود، اتلتیکو برای تعادل حساب‌های خود نیاز به فروش برخی از بازیکنان مهم خود پیدا می‌کند. از همه فوتبالیست‌های سطح بالا، فقط سائول از رهبران نهاد اجازه دارد که به دنبال آینده‌ای باشد که برای منافع او مهم است. به شرطی که پیشنهاد اقتصادی برای اتلتیکو نیز مهم باشد. بقیه بازیکنان بیرون نمی‌شوند.

با افزایش سرمایه، اتلتیکو می‌تواند به بسیاری از پروژه‌های خود ادامه دهد. در سطح ورزشی این باشگاه رودریگو دو پاول بازیکن آرجانتینی را دارد که هم سیمئونه و هم برتا را دوست دارد. فوتبالیستی که برای تقویت خط هافبک اتلتیکو خواهد آمد و می‌خواهد با او جهشی در کیفیت در این زمینه داشته باشد. علاوه بر این، اتلتیکو تمدید سیمئونه را برای دو فصل دیگر عنوان کرده است. او تا جون 2024 با اتلتی قرارداد دارد. بنابراین چولو پروژه‌ای از سه تمرین دیگر را در سر تیم انجام خواهد داد. سرمربی آرجانتینی از قبل می‌داند که اگر گسترش ادامه یابد، اتلتیکو همان اهداف قبلی را خواهد داشت و چولو با تمدید تعهدش به این باشگاه، می‌تواند برنامه‌های بلند مدت داشته باشد.

اقتصاد اسب بخار عالی در اتلتیکو است، زیرا تیم اصلی نیازی به ترفندهای زیادی ندارد. با ربط ترین بازیکنان سال‌ها پیش بندهای بالایی دارند و آنها در باشگاه واندا متروپولیتانو خوشحال هستند. خبر قابل توجهی در این زمینه انتظار نمی‌رود. جبهه دیگر با بازگشت احتمالی هواداران به زمین در هفته‌های آینده وارد می‌شود.

این باشگاه در حال حاضر در مراحل مختلف کار می‌کند و بازگشت هواداران به ورزشگاه میتروپولیتانو چیزی است که نهاد نیز به آن نیاز دارد. کم کم اتلتیکو نیز به دنبال بازگشت به شرایط عادی است و می‌خواهد با هواداران خود در جایگاه دفاع از عنوان قهرمانی لیگ را شروع کند. برای اتلتیکو فصل 2021-22 از فردا آغاز می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала