Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افسانۀ توقف‌ناپذیر؛ صاحب‌ بیشترین توپ طلای تاریخ فوتبال جهان 34 ساله شد + عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا امروز وارد 34 مین سال زندگی‌اش شد.

به گزارش اسپوتنیک، سی و چهار سال پیش در چنین روزی، ستاره فوتبال جهان، از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، لیوینل مسی در روزاریو آرجنتین متولد شد.

Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
ورزش
تماس تصویری، اعلان‌کننده‌ی تمدید قرارداد مسی

مسی 34 ساله شده. سنی که شاید آغاز زمزمه‌های خداحافظی در ذهن یک فوتبالیست معمولیست اما مورد صحبت ما نابغه‌ای است که با ذهنش فوتبال بازی می‌کند و نیازی به نشان دادن عضلات بدنش پیش چشم دوربین‌های تبلیغاتی ندارد.

 34 سال که 17 سال از آن صرف لذت بخشیدن به هواداران شده است. 34 سالی که مانند تایمر کنار یک بمب برای طرفداران سوپراستار آرجنتینی قصه ما حضور دارد و بیشتر شدن عدد آن مساوی است با سرازیر شدن دغدغه فکر کردن به روزهای پایانی.

 34 سالی که هر چقدر قهرمان قصه را پخته‌تر می‌کند، عبارت «آیا کسی مثل او خواهد آمد» را بیشتر مانند چکش به ذهن هواداران آبی و اناری پوشان می‌کوبد.

 

مسی تاکنون با بارسلونا 10 قهرمانی لالیگا، 7 قهرمانی کوپا دلری، 7 سوپرکاپ اسپانیا، 4 لیگ قهرمانان اروپا، 3 سوپرکاپ اروپا، 3 جام باشگاه‌های جهان و یک جام جهانی زیر 20 سال را با بارسلونا کسب کرده است.

فوق ستاره آرجنیتی در این مدت، شش توپ طلای فوتبال، شش کفش طلای، 1بهترین بازیکن جام جهانی 2014، 2 بهترین بازیکن یوفا و یک بار جایزه بهترین بازیکن سال ( دبست ) را به دست آورده است.

 

طرح باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد 34 سالگی ابرستاره:

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала