Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو بدون علاقمند در بازار؛ بازی‌ساز برزیلی در بارسا می‌ماند

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
بارسلونا فکر می‌کند هیچ باشگاهی علاقه‌ای به جذب فلیپ کوتینیو ندارد و حتی او را به عنوان بازیکن قرضی نمی‌خواهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ فیلیپ کوتینیو به بهبودی خود در برزیل ادامه می‌دهد. بازیکن بارسلونا در تاریخ 30 دسامبر مصدوم شد و خیلی بیشتر از آنچه کادر پزشکی باشگاه انتظار داشت از میادین دور بود. کوتینیو، گرانترین خرید در تاریخ بارسا به نظر می‌رسد ممکن است فرصت جدیدی در نیوکمپ به او داده شود زیرا این باشگاه تصور می‌کند که هیچ کس دیگر پیشنهادی برای او نخواهد داشت. حتی با قرارداد قرضی - مشابه قراردادی که وی چند سال پیش هنگام رفتن به بایرن مونیخ پذیرفت و در نهایت با آنها قهرمان لیگ قهرمانان شد.

توان‌بخشی کوتینیو

در تمرینات هفته شانزدهم مقابل ایبار، کوتینیو از ناحیه مینیسک خارجی زانوی چپ آسیب دید و با شروع سال نو در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت. چند ماه بعد، پس از یک دوره طولانی توان‌بخشی که در طی آن ناراحتی در زانوی او ادامه داشت، او بهبودی خود را در قطر ادامه داد اما بدون هیچ پیشرفتی. بازی‌ساز برزیلی برای انجام عملیات دوم به برزیل بازگشت تا در زمان حضورش در کوپا آمریکا برگردد، اما نتوانست در لیست قرار گیرد. فصل گذشته، کوتینیو فقط 12 بازی برای بارسلونا انجام داد که در آن چند گل به ثمر رساند. با توجه به وضعیت او، تعجب آور نیست که هیچ کسی برای خریدش در بازار نقل و انتقالات ابراز علاقه نکند.

در نسخه امروز روزنامه "ال‌اسپورتیوو" گزارش شده که دبیر فنی بارسلونا عملاً پذیرفته که به احتمال زیاد هیچ پیشنهادی برای کوتینیو ارائه نمی‌شود، به این معنی که او فصل جدید را در بارسا سپری خواهد کرد.

او یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم اصلی است و ظاهراً علاقه چندانی به یافتن باشگاه جدیدی ندارد که مجبور به کاهش حقوق شود. حدود 50 میلیون یورو برای بارسلونا باقی مانده تا بدهی‌های خود را برای کوتینیو بدهند و گزینه‌های فروش او حتی به باشگاهی در انگلیس که هنوز رتبه بالایی دارد، تقریباً صفر است.

 

شانس اندک معامله قرضی

احتمال عقد قرارداد قرضی مانند قراردادی که بارسلونا در سال 2019 با بایرن مونیخ ترتیب داده نیز بسیار کم است. به همین مناسبت، باشگاه آلمانی با پرداخت دستمزد این بازیکن و همچنین دادن 8.5 میلیون یورو به بارسلونا به عنوان بخشی از قرارداد موافقت کرد. اما در حال حاضر، با بحران اقتصادی ناشی از همه گیری، تعداد کمی از باشگاه‌ها در صورت وجود امکان تأمین مالی یک قرارداد وام با این قیمت را دارند.

هنگامی که در ابتدای فصل گذشته هدایت تیم را بر عهده گرفت، رونالد کومان علناً به کوتینیو اعتقاد خود را ابراز کرد و گفت که او شایسته یک فرصت جدید است. این بازیکن برزیلی در چند بازی ابتدایی در ترکیب اصلی حضور داشت و در حالی‌که او خوب شروع کرد، فُرم او به تدریج پایین آمد تا این‌که فصل او به دلیل مصدومیت مینیسک کمی بعد از کریسمس کوتاه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала