Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آشفتگی بارسا با محدودیت حقوق و دستمزد

عضو شوید
بارسا باید در مقایسه با فصل گذشته 47.1٪ از محدودیت حقوق و دستمزد را بکاهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از مهمترین سردردهایی که هیئت مدیره جدید خوان لاپورتا با آن روبرو است، محدودیت حقوق و دستمزد می‌باشد. لالیگا پارامترهای جدیدی را ایجاد کرده که باشگاه‌ها باید با آنها سازگار شوند و از بین تمام مولفه‌های لالیگا سانتاندر، یکی از مواردی که بیشترین مشکلات را خواهد داش باشگاه بارسلونا است.

خوان لاپورتا پس از پیروزی در انتخابات گفت: "امروز لایحه دستمزد 110٪ از درآمد پیش بینی شده است. لایحه دستمزد باید تنظیم شود و ما باید در این راستا کار کنیم. این وضعیت دیگری است که در آن ما باید تصمیم بگیریم تا با بازی جوانمردانه مالی مطابقت داشته باشیم."

لازم به یادآوری است که محدودیت حقوق و دستمزد براساس بودجه باشگاه‌ها محاسبه می‌شود.

 

کاهش محدودیت حقوق باشگاه بارسلونا نسبت به سال گذشته 47.1٪ است، بنابراین بارسا از تخصیص 656.43 میلیون به 347.08 میلیون می‌رسد. این‌گونه بود که تباس آن را توضیح داد: "بارسا هیچ اشتباهی انجام نداده، اگر همه‌گیری نبود لازم نبود صورتحساب دستمزد خود را 45٪ کاهش دهد. آنها به سادگی مدل مدیریتی دیگری دارند. بارسا کمی بیشتر بدهی داشت اما کاملاً حلال بود. حالا او باید اسکناس دستمزد را کاهش دهد تا بتواند با این بدهی روبرو شود. کوید 19 درآمد زیادی را ازآنها گرفته و باید قبض حقوق را کاهش دهد. آنچه در سال جاری کاهش نیافته، مورد بعدی ممکن است بر محدودیت حقوق و بیت المال تأثیر بگذارد."

لالیگا با آگاهی از این که تابستان پیچیده‌ای خواهد بود، این قانون را تعیین کرده که باشگاه‌ها می‌توانند سرمایه 25 درصدی سرمایه حاصل از نقل و انتقالات و پس اندازهایی را که با انتشار تراشه به دست می‌آورند، سرمایه گذاری کنند.

در اقدامی اخیر، تباس متقاعد شد که لاپورتا موفق خواهد شد اعداد را مربع کند: "مدیریت بارسلونا در مسیر درست است. مدیران فعلی از تجربه خود می‌دانند که قانون تغییر نمی‌کند و آنها تلاش زیادی می‌کنند تا صورت‌حساب حقوق خود را کاهش دهند. ما نمی‌توانیم برای مسی یک قانون بگذاریم، دیگری برای هالند..."

رئیس بارسا یک مشکل اساسی پیش روی خود دارد که باید آن را حل کند. نام‌های زیادی وجود دارد که در پنجره قرار دارند اما بازار بسیار پیچیده‌ای پیش بینی می‌شود و در هر صورت بارسا باید آزاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала