Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی در آستانه سقوط؛ جریمه دربی کانته به دلیل بین‌نظمی‌های مالی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
اگر دربی کانته به دلیل مشکلات مالی با کسر دو امتیاز و یا بیشتر روبرو شود این تیم از لیگ 1 سقوط می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دربی کانتی می‌ترسد که آنها مجبور شوند فصل آینده را در لیگ یک شروع کنند، اکنون این باشگاه در حال بررسی درخواست تجدید نظر در مورد جریمه 100.000 پوندی از سوی EFL  است که به دلیل تخلفات مالی علیه این باشگاه صادر شده است.

یک کمیسیون انضباطی مستقل دربی را به دلیل ثبت نادرست نحوه پخش هزینه‌های انتقال در طول عمر قرارداد بازیکن تحریم کرده است. تصور می‌شود که EFL برای تحریم بسیار شدیدتر تلاش می‌کند. کسر دو امتیاز یا بیشتر اگر در جدول قهرمانی فصل گذشته اعمال شود، به معنای سقوط فوری دربی است.

این امید بسیار زیادی خواهد داد که ممکن است بیش از شش هفته پس از تصور این‌که سقوط کرده اند، سقوط کند.

تیم دربی با هدایت وین رونی پس از تساوی 3-3 مقابل شفیلد در آخرین روز فصل با یک امتیاز زنده ماند. اما EFL روز گذشته لیست "قابل تعویض" را برای 2021/22 اعلام کرد، با احتمال جایگزینی دربی در مسابقات قهرمانی فصل آینده توسط وایکومب که پس از پایان یک مکان پایین‌تر از دربی قرار گرفت.

به SSN گفته شده كه تصمیم EFL خشم رئیسان دربی را برانگیخته، آنها معتقدند كه بیش از شش هفته پس از اتمام فصل غیرمنصفانه بودن تلاش برای تحریم گذشته است.

آنها معتقدند اگر دربی بیش از سه امتیاز را از دست بدهد، EFL دنبال کسر امتیازات پس از فصل نخواهد بود و از عدم انتشار دلایل مکتوب هیئت انتظامی عصبانی هستند..

EFL هنوز اعلام نکرده که آیا تصمیم کمیسیون انضباطی مستقل را به چالش می‌کشد یا خیر، اما این گزینه بر اساس نحوه ارائه لیست‌های مسابقات قهرمانی و لیگ یک به وضوح در دست بررسی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала