Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت پرز در مورد 10 نام آشنا؛ زیدان، راموس، امباپه، بیل و...

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز در مصاحبه‌ی با ال ترانزیستور در برنابئو، در مورد روزهای اخیر رئال و نیز موضوعات دیگر صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با ال ترانزیستور مصاحبه کرد. رهبر سفیدپوشان از 10 نام خاص صحبت کرد که شامل راموس، زیدان، آنچلوتی، بیل، رائول  و... می‌شود.

پرز در مورد راموس گفت:

"من در خداحافظی با سرخیو راموس کار سختی داشتم. سرخیو راموس را مانند یک پسر دوست دارم. در کنفرانس مطبوعاتی با او نبودم زیرا با هیچ بازیکنی در یک کنفرانس مطبوعاتی نرفته‌ام. من سرجیو راموس را دوست دارم و من نمی‌روم بیایید در مورد سکه‌ها صحبت کنیم و به شما بگویم. او در مادرید یک افسانه بوده و با این اوصاف ما در مادرید ماندیم. ما به او پیشنهاد دادیم، به او مهلت دادیم و او این حرف را قبول نکرد. او چیزهای دیگری فکر کرد و زندگی ادامه خواهد داشت. مطمئنا او بسیار خوب عمل خواهد کرد و این خانه او است. اگر سرخیو راموس به باشگاهی برود که آنچه را که ما نمی‌توانیم به او پیشنهاد دهیم به او پیشنهاد می‌داد خوشحال می‌شود."

زین الدین زیدان:

"با دانستن زیدان، من از رفتن او تعجب نکردم. این یک سال بسیار سختی بود. من تمام بعد از ظهر را صرف تلاش برای متقاعد کردن او کردم تا آنجا را ترک نکند. به نوه‌هایم قسم می‌خورم که نامه زیدان را نخوانده‌ام. نامه را او نوشته نکرده است. من او را خیلی خوب می‌شناسم. زیدان رفت چون خسته بود، اما نه از من، بلکه از رسانه‌ها، از مطبوعات..."

ایکر کاسیاس:

"کاسیاس خوب پیش نرفت، من شبانه با او تماس گرفتم، پیشنهاد کردم که مراسم خداحافظی انجام دهیم. آنچه اتفاق می‌افتد این است که به دلیل ناراحتی یک روز قبل او خیلی موفق نبود. همه او را به عنوان آنچه که بوده به یاد می‌آورند، یک افسانه. این یک چیز کودکانه بود و او درک کرد که مردم اینجا باید به خوبی خداحافظی کنند."

کیلیان امباپه:

"اعضای مادرید می‌خواهند بهترین بازیکنان آنجا باشند؛ اما بهترین بازیکنان شاید در سن 18 سالگی حضور داشته باشند. من می‌دانم اعضای رئال مادرید چه می‌خواهند. آنها می‌دانند سیاست من با ترکیب بهترین بازیکنان همراه جوانان چیست. نمی‌خواهم در مورد بازیکنی صحبت کنم که مال ما نباشد. مذاکرات و نقل و انتقالات پس از مسابقات قهرمانی اروپا انجام می‌شود. مردم به من اعتماد دارند و امباپه بازیکن بزرگی است."

گرت بیل:

"گرت بیل یکی از بازیکنان بزرگ اروپا است. آنچه به یاد می‌آورم این است که در کیف او به ما جام اروپا را داد، ضربه سر لیسبون، مسابقه چپ مقابل بارسلونا را داد."

واران:

"من اخبار را در روزنامه‌ها می خوانم و چیزی نمی‌دانم. او در یوروكاپ است و بعداً با تمدید بازی‌ها مقابله خواهیم كرد. من با این بازیکن صحبت نكرده‌ام و نمی‌دانم او چه می‌خواهد. اگر بخواهد ترک کند او این حرف را می‌زند و اگر می‌خواهد بماند این حرف را نیز می‌زند. واران در رئال مادرید است و یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. فکر نمی‌کنم پیشنهادی برای او دریافت کرده باشیم."

مارسلو

"یافتن یک دفاع چپ مانند مارسلو دشوار است. او و روبرتو کارلوس بهترین مدافع چپ بوده‌اند."

کارلو آنچلوتی:

"ما با آنچلوتی، با پینتوس و با این مرحله جدید خوشحالیم. از ابتدا او را به یاد آوردیم. ما فکر کردیم او یک راه حل خوب است و اینجاست. من با پوچتینو، یا با آلگری یا کونته صحبت نکردم."

رائول گونزالس:

ما به تجربه بیشتری نیاز داشتیم و رائول هر ساله آن را کسب می‌کند. رائول همه شرایط را برای مربی آینده رئال مادرید دارد."

 

خاویر تباس:

"فوتبال خراب شده و در حال مرگ است. هرکسی که نمی‌خواهد آن را ببیند نابینا است. مادرید دو سال سخت متحمل شده است. امسال مادرید باید 900 میلیون به دست آورد و ما در 600 هستیم. سخاوت بازیکنان به ما اجازه داده، این دو سال را در یک وضعیت معقول به پایان برسانیم. باشگاه‌ها هشت میلیارد یورو ضرر کرده‌اند. رئال مادرید با عملکرد خوبی که دارد خراب نمی‌شود... تا تباس بتواند از من تعریف کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала