Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ 1 و بوندس لیگا؛ پی‌اس‌جی در ترویس و بایرن در گلادباخ شروع می‌کنند

© AP Photo / Eduardo VerdugoПоклонники Круса Азула радуются, когда автобус команды прибывает перед финальным матчем на стадионе Ацтека в Мехико
Поклонники Круса Азула радуются, когда автобус команды прибывает перед финальным матчем на стадионе Ацтека в Мехико - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
تقویم بازی‌های لیگ 1 و بوندس لیگا مشخص شد که براساس آن پی‌اس‌جی در زمین ترویس و بایرن مونیخ در زمین مونشن گلادباخ فصل را کلید می‌زنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تقویم بازی‌های لیگ 1 و بوندس‌لیگا برای فصل آینده مشخص شد.

به اساس تقویم جدید لیگ 1 امروز از 8 آگست آغاز می‌شود و پاریسی‌ها در 19 سپتامبر به مصاف لیون می‌روند. در سوی دیگر در بوندس لیگا و 4 روز پس از سوپرجام بین باواریایی‌ها و دورتموند از 13 آگست رقابت‌ها در آلمان شروع خواهد شد.

باشگاه لیل قهرمان فصل گذشته لیگ 1؛ در زمین متس بازی‌های خود را شروع می‌کد و پاری‌سن‌ژرمن نائب قهرمان فصل قبل فصل را با مهمانی در خانه ترویسِ تازه صعود کرده، مارسی در خانه مون پلیه شروع می‌کنند.

بازی‌های بوندس لیگا نیز از آگست شروع می‌شود که بایرن مونیخ اولین بازی خود را در 13 آگست در بوروسیا مونشن گلادباخ کلید خواهد زد. این اولین بازی خواهد بود که جولیان ناگلزمن نیمکت باواریایی‌ها خواهد نشست. بوروسیا دورتموند فصل را در 14 یا 15 آگست در برابر اینتراخت فرانکفورت آغاز می‌کند، در حالی‌که لایپزیگ در آخر هفته میزبان ماینتس است. سوپرجام آلمان بین دورتموند و بایرن قرار است در تاریخ 17 آگست برگزار شود. این دو رقیب در هفته 14 مسابقات یعنی در 4 دسامبر، با یک سفر به سیگنال ایدونا پارک، در لیگ دوباره به مصاف هم می‌روند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала