Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملتان با گربز قهرمان پاکستان شد + عکس

© Photo / twitter.com/MultanSultansتیم کریکت ملتان سلطانز قهرمان سوپرلیگ پاکستان
تیم کریکت ملتان سلطانز قهرمان سوپرلیگ پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
تیم کریکت ملتان سلطانز با شکست دادن پشاور زلمی قهرمان سوپرلیگ پاکستان شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی سوپرلیگ پاکستان شب قبل در ورزشگاه شیخ زاهد (ابوظبی) میان دو تیم ملتان سلطانز و پشاور زلمی برگزار شد که سرانجام تیم ملتان با اختلاف 47 دوش به برتری رسید و جام  قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار ملتان ابتدا قرعه را برد و انتخاب توپ‌زنی کرد که طی 20 آور با از دست دادن تنها 4 بازیکن، توانست 206 دوش به ثبت برساند.

در بخش توپ‌زنی، سُهَیب مقصود بهترین نمایش را به جا گذاشت و در 35 توپ، 65 دوش رقم زد. روسُو با 50 دوش، شان مسعود با 37 و محمد رضوان با 30 دوش به ترتیب ستاره‌های برتر ملتان بودند در سوی مقابل و در بخش توپ اندازی سمین گل و محمد عمران هر کدام 2 بازیکن این تیم را از زمین بازی خارج ساختند.

در ادامه تیم پشاور زلمی به میدان آمد و اما هدف داده شده را نتوانست برآورده سازد و در 20 آور تنها 159 دوش کسب نمود در حالی‌که 9 بازیکن این تیم هم از زمین بازی خارج شدند.

در بخش توپ زنی برای این تیم، شعیب ملک 48، کامران اکمل 36 و راومن پاول 23 دوش انجام دادند. اما در بخش توپ اندازی عمران طاهر 3، عمران خان و موزارابانی هر کدام 2 و سهیل تنویر یک بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند.

در فرجام بازی‌ها تیم ملتان جام قهرمانی را به دست آورد و همچنان جایزه بهترین بازیکن بازی و بهترین بازیکن لیگ به سُهَیب مقصود از این تیم داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала