نشست عبدالله عبدالله با نزدیکان امریکایی که در افغانستان جان داده اند+ویدیو

© https://www.facebook.com/AFGHANCEعبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
عبدالله عبدالله با شماری از خانوارده های امریکایی که نزدیکان خود را از دست داده اند، در سفارت افغانستان ملاقات کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در توییتر خود نوشته است که با هیأت افغانی با شماری از خانواده‌های که نزدیکان خود را در جنگ افغانستان از دست داده‌اند در مقر سفارت جمهوری اسلامی افغانستان مقیم واشنگتن دیدار و در مورد اوضاع جاری کشور معلومات ارایه نموده است.

 قابل ذکر است که دیدار هیأت افغانستان با رئیس و اعضای کمتیه‌ی روابط خارجی سنای ایالات متحده‌ی امریکا بعد از ظهر امروز (پنجشنبه 3 سرطان، 1400) به وقت امریکا، هیأت جمهوری اسلامی افغانستان با سناتور باب منندز، رئیس کمتیه‌ی روابط خارجی سنا و سناتور جیم ریش، عضو کمیته‌ی روابط خارجی سنای امریکا دیدارکرد.

در این دیدار دو طرف در باره‌ی روابط دو جانبه میان ایالات متحده‌ی امریکا و جمهوری اسلامی افغانستان، تلاش‌های صلح، ادامه‌ی حمایت امریکا از افغانستان و نیروهای دفاعی-امنیتی کشور، مبارزه با تروریزم و راه‌های تأمین صلح و ثبات در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس و عضو کمیته‌ی روابط خارجی سنا با اطمینان از ادامه‌ی حمایت این کمیته و مجلس سنای امریکا از افغانستان، بر همکاری‌های مشترک، حفظ دستاوردهای سالیان اخیر در افغانستان، مبارزه با تروریزم، تهدیدهای مشترک و حمایت از تلاش‌های صلح تأکید کردند. آنان همچنان نگرانی خود را در رابطه به تحولات اخیر در کشور ابراز داشتند و بر حمایت ایالات متحده‌ی امریکا از افغانستان در شرایط کنونی تأکید نمودند.

هیأت جمهوری اسلامی افغانستان از حمایت فراحزبی کمیته‌ی روابط خارجی و مجلس سنای ایالات متحده‌ی امریکا از افغانستان تشکر نموده و خواهان ادامه‌ این حمایت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала