Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف کروس: من رئال را بدون راموس نمی‌شناسم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
تونی کروس ضمن ادای احترام به راموس، اعتراف کرد که از رفتن وی شوکه شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تونی کروس پس از پایان دوره 16 ساله اسپانیایی در رئال مادرید در اوایل ماه جاری، از جدایی سرخیو راموس ابراز تعجب کرد.

راموس که با 671 بار حضور برای رئال در رده چهارم قرار دارد، در روز خداحافظی در برنابئو مورد احترام قرار گرفت و ادعا نمود زمانی که تصمیم گرفت قرارداد یک ساله جدید را با شرایط کاهش یافته بپذیرد، زمان معامله وی پایان یافته بود.

کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال پیوست و به پادکست Einfach mal Luppen  خود گفت:

"من رئال مادرید را بدون راموس نمی‌شناسم. غیرقابل تصور بود که او قصد دارد کار خود را در مادرید به پایان برساند. انتظار داشتم او بماند. او نه تنها بازیکن درجه یک است، بلکه همچنین بهترین کاپیتانی است که من دیده‌ام زیرا همیشه در تیم و خارج از زمین برای تیم می‌جنگید."

تونی اضافه کرد:

"اگر از 100 مُهاجم رقیب بپرسید که دوست داشتند کمترین بازی را مقابل کدام مدافع می‌داشتند، نام راموس اغلب ذکر خواهد شد. حضور او در تیم ما خوب بود."

کروس که با آلمان در یورو است تصریح نمود:

"من مطمئن هستم که او را هرچه نقشی داشته باشد دوباره در رئال مادرید خواهیم دید. همچنین وجود چنین شخصی در باشگاه و نگهداری او سخت است. او هنوز هم می‌تواند در آینده کمک زیادی کند."

راموس و کروس طی هفت سال زندگی مشترک سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا را کسب کردند.

راموس هنوز تصمیم نگرفته که کجا باید برود، با گزارش پاری‌سن‌ژرمن تماس اولیه با این بازیکن 35 ساله برقرار شده است. کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال، اکنون وظیفه دارد تا رافائل واران را متقاعد کند که بماند، زیرا در تابستان منچستر یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала