Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مذاکرات با سایر گزینه‌ها بخاطر جرارد؛ اسطوره لیورپول سرمربی تاتنهام می‌شود؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام مذاکرات با نونو اسپریتو و سایر گزینه‌ها را متوقف کرده است زیرا سران این باشگاه از سوی استیون جرارد چراغ سبز دریافت کرده اند و به دنبال استخدام او به عنوان سرمربی جدید این باشگاه اند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از اخراج خوزه مورینیو از تاتنهام، سران این باشگاه به دنبال جانشین مناسب برای این مربی پرتگال بوده اند و تا حالا با بزرگانی چون آنتونیو کونته، فونسکا، اسپریتو و برخی نام‌های دیگر مذاکره داشته اند اما تا حالا هیچ‌کدام به توافق نهایی با این باشگاه دست‌ نیافته اند.

در این میان احتمال استخدام نونو اسپریتو جدی به نظر می‌رسید و دو طرف در مراحل نهایی برای رسیدن به توافق نهایی قرار داشتند اما مذاکرات از سوی دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام متوقف شده است.

براساس گزارش منابع متعدد در انگلیس، سران تاتنهام از سوی استیون جرارد سرمربی گلاسکو رنجرز چراغ سبز دریافت کرده اند و این احتمال که اسطوره لیورپول سرمربی اسپرز شود، بسیار بالا است.

تاتنهام در حالی به این سرمربی جوان علاقه نشان داده است که وی فصل گذشته ر فصل جاری، رنجرز را قهرمان لیگ اسکاتلند کرد و پس از سال‌ها به یکه تازی سلتیک در لیگ اسکاتلند پایان داد.

همین موضوع سبب شده است تا نام او به عنوان گزینه جانشینی کلوپ و گزینه اول تاتنهام برای سرمربی‌گری این باشگاه مطرح شود و دیده شود که این اسطوره سرخ‌ها هدایت تیم لندنی را خواهد پذیرفت یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала