Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مدافع چپ آرسنال قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد

© REUTERS / MATTHEW CHILDSSoccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Arsenal v Manchester City - Wembley Stadium, London, Britain - July 18, 2020 Arsenal's Granit Xhaka and Kieran Tierney celebrate after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
کیرن تیرنی مدافع چپ و اسکاتلندی آرسنال، قرارداد خودش را با این باشگاه تمدید کرد و برای سال‌های طولانی در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، کیرن تیرنی مدافع چپ و 24 ساله، از زمان پیوستن از سلتیک به این تیم در تابستان 2019، با ارائه عملکرد خوب با کیفیت بالا یکی از بازیکن فیکس در ترکیب توپچی‌ها بود و تیم‌های بزرگی به دنبال جذب او بودند.

آرسنال اما با توجه به سن او و درخشش خوبی که داشت، به دنبال تمدید قرارداد او بود تا دست تیم‌های مطرح اروپا را کوتاه سازد. سران این تیم پس از مذاکرات طولانی بالاخره موفق شدند تا او را به ماندن در این باشگاه قانع سازند و تیرنی نیز قرارداد خودش را ساعتی قبل تمدید کرد.

تیرنی پس از تمدید قرارداد از تصمیم خودش برای ماندن در امارات ابراز خوشی کرد و به ویب سایت باشگاه گفت:" این احساس شگفت انگیزی است، وقتی مدیران به من در مورد تمدید گفتند بسیار خوشحال شدم و پاسخ مثبت دادم. من از زمان پیوستن بسیار سخت کار کرده ام - فصل سختی را با مصدومیت و کووید 19 پشت سر گذاشتم، اما فصل گذشته واقعاً برای من عالی بود. بنابراین من از تمدید قراردادم بیش از حد خوشحالم."

تیرنی در حالی قرارداد خودش را تمدید کرده است که او اخیراً مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود و کاتالان‌ها به دبنال جذب او به عنوان جانشین بلند مدت آلبا بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала