Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی یوناتید از جذب کاپیتان سابق رئال

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUسرخیو راموس بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020
سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
منچستریونایتد امیدی به جذب سرخیو راموس مدافع و کاپیتان سابق رئال مادرید ندارد زیرا او به برخی همتیمی‌های مورد اعتماد خود اعلام کرده که راهی باشگاه پاریسن‌جرمن در تابستان پیشرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته خبر ناراحت‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید منتشر شد و سرخیو راموس کاپیتان این  باشگاه پس از 16 سال حضور در مادرید، به این سفر مهیج خود پایان داد و به صورت رسمی از جمع کهکشانی‌ها جدا شد.

راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
اعتراف کروس: من رئال را بدون راموس نمی‌شناسم

با جدایی این بازیکن از رئال مادرید، حالا آینده او و تیم بعدی‌اش به موضوع بسیار مهمی در نشریه‌های ورزشی مبدل شده است و همه دوست دارند تا بدانند این بازیکن باتجربه فصل جدید در چه تیمی توپ خواهد زد.

از باشگاه‌های منچستریونایتد و پاریسن‌جرمن به عنوان مقصد جدی این بازیکن 35 ساله یاد می‌شود و به احتمال زیاد وی فصل جدید را در یکی از این تیم‌ها آغاز خواهد کرد.

نشریه‌های انگلیسی اما مدعی اند که یونایتد از جذب این بازیکن ناامید شده است زیرا راموس به برخی همتیمی‌های مورد اعتماد خود در رئال مادرید اعلام کرده که راهی باشگاه پاریسن‌جرمن در تابستان پیشرو خواهد شد.

یونایتد که قصد خرید واران را نیز دارد، تصمیم گرفته بود تا خط میانی خود را با این بازیکن فرانسوی، راموس و مگوایر بیشتر تقویت کند و برای کسب عنوان مهم انگلیس و اروپا بجنگد اما این نقشه شیاطین سرخ با خاک یکسان شده است و کاپیتان سابق رئال علاقه‌ای برای حضور در الدترافورد ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала