Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: رونالدو همان بازیکن است اما من پیشرفت کرده‌ام

© Lee SmithThibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga
Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان تیم ملی بلجیم، در نشست خبری قبل از مصاف با پرتگال در دور یک‌هشتم نهایی حاضر شد و در مورد شرایط خودش، تیم و حریف صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی بلجیم در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، با تیم ملی پرتگال دیدار خواهد کرد و بازی بسیار حساس و دشواری در پیش دارد.

تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
کورتوا: هازارد صد در صد در رئال می‌ماند

پرتگال با کریستیانو رونالدو در دور گروهی با توجه به حضور این تیم در گروه مرگ، نتایج قابل قبولی کسب کرد و با یک پیروزی، یک باخت و یک تساوی راهی دور بعدی یورو شد.

فوق ستاره تیم ملی پرتگال یعنی کریستیانو رونالدو، یکی از ستاره‌های درخشان این تیم بود و در 3 بازی موفق به زدن 5 گُل شده و خطر جدی برای شیاطین سرخ اروپا شمرده می‌شود.

تیبو کورتوا دروازه‌بان تیم ملی بلجیم اما در نشست خبری قبل از مصاف با رونالدو و یاران، مدعی شد که برای توقف این تیم برنامه دارند.

وی در این مورد گفت:" ما برای متوقف کردن پرتگال برنامه داریم، آن‌ها فقط یک بازیکن نیستند. کریستیانو بهترین گُلزن یورو است، بدیهی است که او یک بازیکن عالی است. با این حال، فکر می‌کنم او هنوز همان بازیکنی باشد که من در اتلتیکو بودم اما من پیشرفت بیشتری داشته‌ام."
کورتوا در ادامه در مورد ادن هازارد که از او به عنوان جانشین رونالدو در رئال مادرید یاد می‌شود، صحبت کرد و گفت:" من او را در تمرین می بینم و او [هازارد] خیلی خوب تمرین می کند، او به فُرم خوب خود بسیار نزدیک است. این چند ماه گذشته در مادرید برای او آسان نبوده است، او خوب تمرین می کند اما بعد از آن دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود. با این هم او از لحاظ روحی بسیار قوی است."

کورتوا در حالی در مورد رونالدو این حرف‌ها را مطرح کرده است که فوق‌ ستاره پرتگالی در زمان حضور در رئال مادرید و زمانی که این دروازه‌بان بلجیمی در اتلتیکومادرید حضور داشت، گُل‌های زیادی به او زده بود و بارها دروازه‌اش را گشوده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала