Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین کریستیانو در یووه کیست؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
در حالی که زمزمه های ترک یوونتوس در خصوص رونالدو شنیده میشود، اما تا کنون هیچ خبر دقیقی در دست نیست.

به گزارش اسپوتنیک، شرایط ماندن رونالدو در یوونتوس روز به روز پیچیده میشود و تا کنون مشخص نیست که این ستاره پرتگالی در فاصله یک سال تا پایان قراردادش میماند یا تورین را ترک میکند.

اما در صورتی که بیانکونری ستاره شماره اولش را به هر دلیل و با هر شرایطی از دست بدهد، چه بازیکنانی میتوانند جای او را در تیم پر کنند.

جانشین 7 طلایی در یووه کیست؟

ارلینگ هالند

بدون شک شماره اول را باید به ستاره جوان دورتمند اختصاص داد که یک کاندیدای واضح برای تمام باشگاه های بزرگ است که در تابستان امسال برای جذب او تلاش میکنند، اما خرید این مهاجم نروژی به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. گزارش شده است که او به پیشنهاد بایرن مونیخ برای رئالی شدن نه گفته است، اما یوونتوس این شانس را دارد تا او را به خدمت بگیرد و بدون شک شانسش را برای این ستاره گلزن امتحان خواهد کرد.

هری کین

کاپیتان تاتنهام در میان پیشنهدات فراوانی که دریافت میکند از حضورش در جمع سپرز به کلی نا امید است و در حال تلاش است تا به تیم دیگری برود. متحمل ترین گزینه در حال حاضر سیتی است که به شدت وضعیت او را دنبال میکند. هر چند تا کنون هیچ توافقی صورت نگرفته است و به همین دلیل یووه میتواند با راضی کردن کین او را به تورین بیاورد.

مائورو ایکاردی

این ستاره آرژانتینی پیش از این بارها در محراق توجه یوونتوس بوده است، از آنجایی که اینتر حاضر نبود او را به تیم رقیب بدهد، وی را به پاریس جرمن فروخت. حالا با توجه به اینکه پاریسی ها شاید به فکر فروش او باشد، یووه میتواند شانس به خدمت گرفتن را داشته باشد.

جبرئیل عیسی

دیگر گزینه تقویت خط حمله یوونتوس در نبود رونالدو، جیرئیل عیسی مهاجم منچسترسیتی است که هرگز در تکفرات پپ گواردیولا جایی نداشته است.

آنتوان گریزمان

آخرین گزینه یوونتوس مهاجم فرانسوی بارسا است که با ورود سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای به نیوکمپ، احتمالاً شرایط سختی برای قرارگیری در ترکیب اصلی تیمش پیدا خواهد کرد. هر چند گریزمان در فصل گذشته تاثیر بسزایی در تیمش داشت و جایگاه او در نیوکمپ هیچ وقت ثابت نبوده است. در صورتی که او احساس کند دوباره بازیکن تعویضی است، شاید برای آمدن به یووه راضی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала