Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی در انتظار دریافت چراغ سبز داکتران برای فصل جدید

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
آنسو فاتی که از ماه نوامبر سال گذشته به این‌طرف مصدوم بوده، خوشبین است قبل از آغاز فصل جدید چراغ سبز داکتران را دریافت کند و در تمرینات پیش فصل حضور یابد.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی پدیده فصل گذشته بارسلونا، در ماه نوامبر سال گذشته از ناحیه زانو مصدوم شد و 4 بار روی زانوی خودش جراحی انجام داد تا از مصدومیت به صورت کامل رهایی یابد.

این بازیکن که در حال حاضر در مادرید تحت فزیوتراپی درمانی است، با داکتران بارسلونا تماس مداوم دارد و روند ریکاوری او تحت نظارت شدید باشگاه می‌باشد.

با این حال فاتی امیدوار است که همه چیز طبق برنامه پیش برود و او بتواند قبل از آغاز تمرینات پیش فصل چراغ سبز کادر صحی بلوگرانا را دریافت و در تمرینات اشتراک کند.

داکتران بارسلونا نیز از روند درمان این بازیکن راضی اند و احتمال این که فاتی در فصل جدید به میادین بازی گردد را بسیار بالا می‌دانند.

ستاره 18 ساله بارسا که فصل گذشته رکوردهای زیادی را شکست و جوان‌ترین بازیکن بارسلونا در لیگ قهرمانان، جوانترین بازیکنی که در لالیگا سانتاندر برای بارسلونا گلزنی کرده و جوانترین بازیکنی است که در نیوکمپ برای بلوگرانا به میدان رفته، یکی از امیدهای کومان برای فصل جدید است و دیده شود که او در فصل جدید نیز درخشش فصل گذشته را خواهد داشت یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала