Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتوئو: لاپورتا برای مسی پیشنهاد جذابی ارائه داده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا، در مورد تمدید قرارداد مسی صحبت کرد و اظهار داشت که لاپورتا پروژه جذابی برای این بازیکن آماده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تنها چند روز تا پایان قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هنوز توافقی به صورت رسمی بین طرفین صورت نگرفته است. لئو تابستان سال گشته تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و تنها عدم تمایل به درگیری‌های حقوقی مانع رخ دادن این اتفاق شد، اما حالا به نظر می‌رسد شرایط تغییر یافته و به دلیل روی کار آمدن لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه، او قصد دارد باز هم در نوکمپ باقی بماند.

در همین حال بسیار از بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا به ماند این بازیکن خوشبین اند و با توجه به لو رفتن پوستر تمدید قرارداد جدید این بازیکن، این خوشبینی‌های افزایش نیز یافته است..

ساموئل اتوئو، بازیکن سابق بلوگرانا که رابطه خوبی با مسی دارد و درحال حاضر در دوحه زندگی می‌کند و سفیر قطر در جام جهانی 2022 خواهد بود، یکی از کسانی‌ است که به ماندن لئو بسیار خوشبین است.

او در مصاحبه ای با روزنامه La Nación درباره مسائل مسی صحبت کرد و اظهار داشت که لاپورتا پروژه جذابی برای این بازیکن آماده کرده است.

اتوئو در این مورد گفت:" نمی‌توانم مسی را پیراهن تیم دیگری تصور کنم. این باشگاه، خانه و عشق او است. فکر نمی‌کنم ادامه دادن او در بارسلونا به پول بستگی داشته باشد. بارسلونا مسی و مسی بارسلونا است. می‌دانم که لاپورتا برای مسی پیشنهاد جذابی ارائه داده است."

این در حالی‌ست که در چند روز آخر رسانه‌های متعدد از تمدید قرارداد مسی با بارسلونا خبرداده و مدعی اند که این بازیکن قرارداد دو ساله خواهد بست و تا سال 2023 در نیوکمپ خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала