رزمایش کشتی های جنگی روسیه در کنار کشتی هواپیمابر بریتانیا

© Sputnik / Dover Marinaرزمایش کشتی های جنگی روسیه در کنار کشتی هواپیمابر بریتانیا
رزمایش کشتی های جنگی روسیه در کنار کشتی هواپیمابر بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
کشتی های ناو گروه دائمی نیروی دریایی روسیه در دریایی مدیترانه رزمایش انجام می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک،  این مطلب در اطلاعات منتشره سیستم اطلاع رسانی بین المللی برای پرسنل هوایی (NOtice To AirMen ، NOTAM) بیان شده است.

طبق اطلاعات منتشره از سوی  NOTAM، قرار است مانور کشتی های نیروی دریایی روسیه امروز 26 جون انجام شود. برای آنها اما منطقه دریای مدیترانه در جنوب قبرس بسته است. به نوبه خود  ناوگروه با جلوداری ناو هواپیمابر بریتانیا از اول جون تا 30 جون در یک منطقه دریایی کوچک در جنوب قبرس واقع شده است.

راکت کشتی شکن روسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
کشتی های جنگی بریتانیا هدف بسیار ساده برای راکتهای روسیه می باشند

بنابراین، فاصله منطقه عملیاتی بریتانیا با  مرز شمالی منطقه رزمایش دریایی روسیه تنها حدود 30 کیلومتر است.

وزارت دفاع روسیه پیش از این گفته بود که در تاریخ 25 جون، در قسمت شرقی دریای مدیترانه، رزمایش مشترک نیروهای ناو گروه عملیاتی دائمی نیروی دریایی و هواپیماهای نیروهای هوافضا روسیه  آغاز شد. پنج کشتی و دو زیردریایی در مانورها شرکت دارند. علاوه بر این ، جنگنده های میگ-31 کا (MiG-31K) حامل های سلاح هایپرسونیک و بمب افکن های دوربرد توپولف 22-ام 3 (Tu-22M3) در این رزمایش حضور دارند.

در مطبوعات غربی گفته شد که ناو هواپیمابر بریتانیایی "Queen Elizabeth" در عملیاتی برای مبارزه با شبه نظامیان داعش در دریای مدیترانه شرکت می کند. آخرین پرواز از این ناو هواپیمابر برای حمله به تروریست ها در 22 جون انجام شد. محل حملات و اهداف اصابت شده مشخص نشده است. گروه هوایی ناو هواپیمابر شامل جنگنده های نسل پنجم اف-35 (F-35) است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала