واکنش طالبان به بمباران پهپادهای امریکایی: به کارهای تحریک آمیز امریکا پاسخ خواهیم داد

© Photo / U.S. Air Force/Bobbi Zapkaواکنش طالبان به بمباران پهپادهای امریکایی: به کارهای تحریک آمیز امریکا پاسخ خواهیم داد
واکنش طالبان به بمباران پهپادهای امریکایی: به کارهای تحریک آمیز امریکا پاسخ خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
سخنگوی طالبان اعلام کرد، که امریکا در چندین ولایت افغانستان سنگرهای این گروه را بمباران کرده و در صورت تکرار این اقدام پاسخ مناسب را خواهد داد.

هدف قرار دادن طالبان از سوی پهپادهای امریکایی در کندز و بغلان پیش از دیدار غنی با بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
هدف قرار دادن طالبان از سوی پهپادهای امریکایی در کندز و بغلان پیش از دیدار غنی با بایدن
به گزارش اسپوتنیک،‌ ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان اعلام کرد، که امریکا در چندین ولایت افغانستان سنگرهای این گروه را بمباران کرده است.

سخنگوی گروه طالبان در تویترش این اقدامات را تحریک آمیز خوانده و نوشته است، که تمرکز نیروهای امریکا باید بروی خروج این کشور از افغانستان باشد و در صورت تکرار این اقدام عواقب آنها بر عهده این کشور است. 

پیش ازاین، شبکه خبری فاکس‌نیوز شامگاه جمعه به نقل از یک مقام پنتاگون مدعی شده امریکا سنگرهای جنگجویان گروه طالبان در شمال افغانستان را هدف یورش های پهپادی قرار داده است.

یادآوری می کنیم، که این یورش ها از سوی نیروهای امریکایی بر جنگجویان گروه طالبان در حالی صورت می گیرد، که اشرف غنی و عبدالله به امریکا سفر نموده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала